Μια από τις πιο «λαχταριστές» BMW M3 E30 κυκλοφορεί στη Μεγάλη Βρετανία, έχοντας αναγεννηθεί και διαθέτοντας πλέον ολοκαίνουργια εξαρτήματα, με τα περισσότερα εκ των οποίων να κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.
Η restomodded Γερμανίδα έρχεται από τη Redux, η οποία έχει βγάλει συνολικά 30 κομμάτια στην αγορά από το 2019. Η συγκεκριμένη είναι το υπ’ αριθμόν 2 και μας έρχεται από το 2021, με μόλις 528 χλμ. στο κοντέρ. Η κατάμαυρη M3 E30 μπορεί να μοιάζει σαν να είναι του 1987, πάνω σε αυτοκίνητο της χρονολογίας που βασίζεται, αλλά τα περισσότερα πάνω της είναι ολοκαίνουργια. Όλο το αμάξωμα, εκτός από πόρτες και οροφή, αποτελείται πλέον από carbon. Τα φανάρια εμπρός-πίσω έχουν αλλάξει με LED, ενώ οι 18άρες ζάντες εμπνέονται σχεδιαστικά από τα «εργαλεία» του DTM στα 80’s. Ζάντες που για να χωρέσουν απαίτησαν την τοποθέτηση φουσκωμένων φτερών, φτιάχνοντας ακόμα περισσότερο την αθλητικότητα του παραστήματος.
Ανάλογη κατάσταση και στο εσωτερικό, όπου τα πάντα ξηλώθηκαν και αντικαταστάθηκαν (καθίσματα, επενδύσεις, πλαστικά, τιμόνι, καντράν) με νέα. Εννοείται πως δεν εξαιρείται το μηχανοστάσιο, όπου ο ατμοσφαιρικός S14 των 2.3 λίτρων έχει περάσει από rebuild, βελτίωση και υπερκυβισμό, φτάνοντας πλέον τα 2.5 λίτρα και τα 300 άλογα στις 8.000+ σ.α.λ. Η ισχύς περνάει πάντα στους πίσω τροχούς και μέσω 5τάχυτου dogleg κιβωτίου, αν και τώρα το μπλοκέ διαφορικό είναι ενισχυμένο. Αναβαθμίσεις συναντάμε επίσης τόσο στα φρένα (μεγαλύτερες χαρακτές δισκόπλακες και 6πίστονες-4πίστονες δαγκάνες της AP Racing) όσο και την ανάρτηση (ρυθμιζόμενο coilover kit της Bilstein).
Καινούργια, η M3 E30 της Redux κόστιζε 350.000 λίρες (406.654 ευρώ). Ως μεταχειρισμένη πέφτει κάπως, με την εκτιμώμενη τιμή της δημοπρασίας να τοποθετείται μεταξύ 200.000 και 250.000 λιρών (232.200-290.300 ευρώ).