Τρεις μήνες πριν η VW παρουσίασε τα ID.3 και ID.7 GTX, με το δεύτερο όμως στην Tourer εκδοχή του. Σήμερα ήρθε η ώρα και για το Sedan, να μπει στην «γκαζοφίλ» οικογένεια των GTX.
Όπως στο Tourer, έτσι και στο Sedan πρώτο και κυριότερο σημείο εντυπωσιασμού του ταχύτερου ID.7 η εμφάνιση. H διχρωμία κόκκινου-μαύρου, με τις σκοτεινές αποχρώσεις να καλύπτουν την οροφή, τις κολώνες, τα καλύμματα των καθρεπτών και τις νέες ζάντες Skagen των 20 ιντσών (προαιρετικά 21), έλκουν τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Το ίδιο κάνουν οι λωρίδες LED που πλαισιώνουν το φωτιζόμενο σήμα, όπως και το διαμαντοειδές μοτίβο της εισαγωγής του προφυλακτήρα. Τα φιμέ πίσω φανάρια επίσης δένουν αρμονικά με το δυναμισμό του αμαξώματος, όπως και ο πιο έντονος διαχύτης.
Η «rossonero» διχρωμία που συνεχίζει στο εσωτερικό, με εκτενέστερη παρουσία του κόκκινου χρώματος στις ραφές, το ταμπλό, τις πόρτες και την κεντρική κονσόλα. Μεγάλο ρόλο στο «κοκκίνισμα» της καμπίνας, βέβαια, παίζει και ο ambient φωτισμός, που καλύπτει από άκρη σε άκρη τις επιφάνειες εμπρός από οδηγό-συνοδηγό. Τα μπάκετ καθίσματα και τα νέα γραφικά σε infotainment-ψηφιακό καντράν βάζουν τις δικές τους πινελιές, αλλά δίχως να στερούν τίποτα από την πρακτικότητα. Είναι χαρακτηριστικό πως ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 532 λίτρων, μένει απαράλλαχτος.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, το ID.7 GTX Sedan γίνεται η ισχυρότερη ηλεκτρική «κούρσα» που έχει βγει από το Βόλφσμπουργκ. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 340 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. (-0,1 δλ. σε σχέση με το Tourer, περιοριζόμενη ηλεκτρονικά η τελική στα 180 χλμ./ώρα). Η μπαταρία των 86 kWh προσφέρει φόρτιση από 10 σε 80% εντός λιγότερο της μισής ώρας, με την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο συνδέεται σε ταχυφορτιστή, ενώ μπορεί να δώσει μέχρι 595 χλμ. αυτονομίας.