Η Jeep μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας με υπερηφάνεια το Avenger πέρσι και κατακτώντας παράλληλα τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2023». Με το που εμφανίστηκε το Avenger, όμως, άρχισαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες με αυτοκίνητα που είχαν εξάτμιση. Ούτως ή άλλως, όλοι το ίδιο πράγμα είπαμε όταν βγήκε: πόσο ταιριαστό θα ήταν με βενζινοκινητήρα. Και λίγες εβδομάδες αργότερα έκανε «τσα» το 1.2λτ. τούρμπο. Κίνηση που, όπως φαίνεται, σκοπεύουν να καθιερώσουν οι Αμερικανοί.
Στις αρχές του έτους έκανε πρεμιέρα το Wagoneer S, του οποίου ο προγραμματισμός επίσης το θέλει να είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αρχικά τουλάχιστον. Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές εκδήλωσαν την επιθυμία τους για έκδοση με θερμικό μοτέρ, κατά προτίμηση V8. Επιλογή που πράγματι θα ήταν ιδανική, κρίνοντας κι από την επιβλητικότατη εμφάνιση του μεγάλου Jeep. Σύμφωνα με τον νέο CEO της εταιρίας, Antonio Filosa, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μας γίνει πάλι το χατίρι. Κι αν όχι απαραίτητα με V8, πιθανότατα με κάποιον άλλο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο Filosa μίλησε στο Automotive News, όπου επεσήμανε τη σημασία που εξακολουθούν να έχουν εμπορικά τα θερμικά μοτέρ -ιδίως τα βενζίνης: «Χρειαζόμαστε τις Μ.Ε.Κ. εναλλακτικές στη γκάμα, άσχετα αν ένα μοντέλο λανσάρεται πρώτα ως ηλεκτρικό. Αν δεν το κάνουμε εμείς, θα το κάνει κάποιος άλλος. Οπότε πρέπει να προλάβουμε τον ανταγωνισμό». Οι δηλώσεις του Filosa έρχονται να πλαισιώσουν την εικόνα της αγοράς, που δείχνει ξεκάθαρα τάσεις μείωσης στη ζήτηση EV. Μια τάση που δεν ευνοεί το λανσάρισμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ειδικά από μια αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο πωλήσεις.