Όπως γνωρίζουμε, η μεγαλύτερη έγνοια σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο -εφόσον το οικονομικό δεν αποτελεί πρόβλημα- είναι η αυτονομία. Κι όχι τόσο η απόλυτη δυνατότητα κάλυψης αποστάσεων με μια φόρτιση, όσο ο χρόνος που απαιτείται να μείνει το όχημα στην πρίζα ώστε να «γεμίσει». Επίσης όπως πολλοί εξ ημών γνωρίζουμε, το τι λέει ο κατασκευαστής με το πόσο μακριά πάει στην πραγματικότητα ένα EV, είναι δυο έννοιες που απέχουν -πολύ τις περισσότερες φορές- μεταξύ τους. Άλλη μια απόδειξη του εν λόγω θεωρήματος έρχεται από το Tesla Cybertruck.
Το τεστ έλαβε χώρα τα ξημερώματα μια αρκετά ψυχρής μέρας, με τη θερμοκρασία να μην ξεπερνά τους 7 βαθμούς Κελσίου. Το Cybertruck έκανε βόλτες μέχρι να αδειάσει τελείως η μπαταρία, πηγαίνοντας στο φορτιστή μετά το τέλος της δοκιμής με γερανό. Η συγκεκριμένη έκδοση ήταν με τους δυο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 600 ίππων, και εργοστασιακό νούμερο αυτονομίας στα 511 χλμ. με τους συγκεκριμένους τροχούς. Με μικρότερης διαμέτρου ζάντες και πιο λεπτά ελαστικά, η αυτονομία τοποθετείται στα 547 χλμ. από την Tesla. Σε κάθε περίπτωση πάντως, μιλάμε για πάνω από 500 χλμ.
Οι Αμερικανοί πήραν το ηλεκτρικό pick up και οδήγησαν έως ότου σταμάταγε να δίνει ενέργεια η συστοιχία στα δυο μοτέρ. Πόσο τους πήρε μέχρι να φωνάξουν την οδική; Ούτε 410 χλμ. Στα 409 χλμ. «έμεινε» το Cybertruck, που μεταφράζονται ποσοστιαία σε -21% συγκριτικά με το εργοστάσιο. Σίγουρα, ωστόσο, έπαιξε ρόλο το κρύο για αυτά τα 102 χλμ. λιγότερα, αλλά και το στυλ οδήγησης. Οι δοκιμαστές δεν προσπάθησαν να κινηθούν συντηρητικά, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας (η οποία εξακολουθεί να μην ανακοινώνεται σε χωρητικότητα από την Tesla). Ίσα ίσα που η μέση ωριαία ταχύτητα κυμάνθηκε στα 112 χλμ./ώρα (70 μίλια/ώρα), περιλαμβάνοντας πολλά χιλιόμετρα στην εθνική. Συνεπώς σε μεικτές συνθήκες, σίγουρα θα είναι υψηλότερη η αυτονομία.