Υπερ-σπάνιο Nissan Skyline R32 έτοιμο για πίστα

Το γεγονός ότι όποιο αυτοκίνητο συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό «κλασικό» κοστολογείται στα ουράνια, δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Ειδικά οι JDM θεότητες των 90’s συγκαταλέγονται στα πιο αγαπημένα αντικείμενα των συλλεκτών. Το Nissan Skyline πρωτοστατεί, ανεξαρτήτως «R»,  έχοντας μια ολόκληρη βιομηχανία στημένη γύρω από την εκμετάλλευσή του. Αυτό που βλέπουμε είναι ένα από τα πιο σπάνια, όχι μόνο στη γκάμα του R32, αλλά σε ολόκληρο το γενεαλογικό δέντρο του «Godzilla»!

To R32 V Spec II N1 δημιουργήθηκε για την εξασφάλιση έγκρισης τύπου του αγωνιστικού, προκειμένου να συμμετάσχει στην κατηγορία N1 του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Τουρισμού. Βασισμένο στην ήδη ειδική έκδοση Nismo, το N1 πήγε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα ώστε να είναι έτοιμο για χρήση πίστας. Το ABS αφαιρέθηκε, ο εμπρός προφυλακτήρας απέκτησε έξτρα εισαγωγές, τα φανάρια αντικαταστάθηκαν από ελαφρύτερα και το εσωτερικό έχασε κάθε μορφή άνεσης, προς τέρψη της μείωσης βάρους. Κλιματισμός, ταπέτα, ηχομόνωση, ηχοσύστημα, ακόμα και ο πίσω προφυλακτήρας, πήγαν «περίπατο» στην προσπάθεια εξοικονόμησης και του παραμικρού γραμμαρίου.

 

Αλλαγές είχε και ο RB26DETT, με νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένα τούρμπο Garrett T04B. Στα χαρτιά η απόδοση παρέμενε στους 280 ίππους, αλλά πανεύκολα αντιλαμβανόμαστε πως ο 2.6λτ. διτούρμπινος straight six απέδιδε πολύ πάνω από 300 άλογα. Ο κάτοχος του συγκεκριμένου, ωστόσο, ουδέποτε μπήκε στη διαδικασία να εξετάσει τα επίπεδα δύναμης του εικονιζόμενου N1, καθώς το οδόμετρο αναφέρει μόλις 10 χλμ.! Μέχρι οι εργοστασιακές ζελατίνες των καθισμάτων παραμένουν στη θέση τους!

Είναι που είναι υπερ-σπάνιο και επιθυμητό το R32 N1 (μόλις 63 κατασκευάστηκαν), το συγκεκριμένο κάνει ακόμα περισσότερο τους συλλέκτες να το ορέγονται. Ο λόγος που έχει τόσο λίγα χιλιόμετρα είναι πως δεν έβγαλε ποτέ άδεια κυκλοφορίας, συνεπώς δεν μπόρεσε να κυκλοφορήσει στο δρόμο. Όποιος έχει όρεξη και κονδύλια να αποκαταστήσει αυτή την αδικία, μπορεί να το «χτυπήσει» στη δημοπρασία της Collecting Cars. Μέχρι στιγμής το καλύτερο bid-άρισμα βρίσκεται στις 53.111 δολάρια (49.004 ευρώ), αλλά με 4 μέρες να απομένουν δεδομένα θα φύγει σε εξαψήφια νούμερα.

Get it on Google Play Download on the App Store