H Lexus έχει επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει διάδοχος του LFA. Αυτό και μόνο το γεγονός αρκεί για να μοιράσει αδημονία σε όλο το αυτοκινητικό κοινό. To πώς θα είναι, μας το έχει δείξει εν μέρει το πρωτότυπο Electrified Sport. Πλέον έχουμε και -τρόπον τινά- την επίσημη διαβεβαίωση, μέσα από πατέντα που κατοχύρωσαν οι Ιάπωνες.
Το Αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών δέχτηκε την αίτηση της Lexus για το όνομα «LFA», ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο για τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού supercar – το οποίο, βέβαια, περισσότερο σε hypercar θα φέρνει. Οι Ιάπωνες, μαζί με το όνομα, δημοσίευσαν και ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της επερχόμενης κορωνίδας τους. Καταρχάς παίρνει τέλος η σπέκουλα για το κινητήριο σύνολο. Αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι τελικά, και με απίστευτα νούμερα επιτάχυνσης. Στην περιοχή των «χαμηλών 2 δλ.» τοποθετείται επισήμως το 0-100 χλμ./ώρα, οπότε περιμένουμε ένα χρόνο από 1,9 μέχρι 2,1-2,2 δλ. Επιπέδου Tesla Model S Plaid κοινώς, άρα θα πρέπει να αναμένουμε και ανάλογα επίπεδα ισχύος, τουτέστιν γύρω ή πάνω από τα 1.000 άλογα.
Η Lexus αναφέρει και τη μέγιστη αυτονομία, που θα υπερβαίνει τα 700 χλμ. Από εκεί και πέρα, όμως, «τσιμουδιά». Παλιότερα δημοσιεύματα από Ιαπωνία ανέφεραν πως αμάξωμα και πλαίσιο θα κατασκευάζονται από ελαφριά υλικά, με τη συντριπτική πλειονότητα να αφορά ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Στόχος είναι να διατηρηθεί το βάρος στα 1.550 κιλά, την ώρα που το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει μήκος 4.600 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος μόλις 1.200 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Διαστάσεις που το τοποθετούν αρκετά πιο πάνω από το LFA (4.505 χλστ., 1.895 χλστ., 1.265 χλστ. και 2.605 χλστ. αντίστοιχα).
Τα ίδια δημοσιεύματα έκαναν λόγο για plug-in υβριδικό σύνολο με twinturbo V8, αλλά τουλάχιστον για το νέο LFA δεν δικαιώνονται. Η Gazoo Racing, ωστόσο, εργάζεται πάνω στην εξέλιξη έκδοσης δρόμου για το αγωνιστικό πρωτότυπο GR GT3 της Toyota, που θα φοράει τα σήματα της Lexus και βενζινοκινητήρα. Συνεπώς το project για υβριδικό V8 είναι ακόμα ολοζώντανο.