Στις αρχές της άνοιξης η Hyundai παρουσίασε το γεμάτο επιθετικότητα και δυναμισμό νέο Elantra, για να ακολουθήσει λίγες εβδομάδες μετά η υπέρτατη εκδοχή του. Τώρα ήρθε η ώρα για το παγκόσμιο λανσάρισμα του κορεατικού sport sedan, που δεν αρνείται «ξανοίγματα» σε μάχες ακόμα και σε μάχες με τα κορυφαία hot hatches.
Τα νέα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η φωτιζόμενη λωρίδα που τα ενώνει, πραγματικά ταιριάζουν «γάντι» στο κορυφαίο Elantra και συνδυάζονται εξόχως δυναμικά με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ο οποίος με τη σειρά του φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές και ακόμα πιο αιχμηρή διαρρύθμιση. Οι κόκκινες πινελιές στο splitter, τις πλαϊνές ποδιές και το κάτω μέρος του διαχύτη δεν γινόταν να λείπουν, ούτε η ευμεγέθης αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ – όλα με επιρροές από το αγωνιστικό Elantra N TCR. Ανασχεδιασμένες είναι και οι 19άρες ζάντες, που προσφέρονται σε δυο σχέδια, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων εξυπακούεται πως είναι στάνταρ.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπάκετ καθίσματα, οι δερμάτινες επενδύσεις, τα ειδικά σχεδιασμένα γραφικά στο infotainment για τα προγράμματα οδήγησης, το σπορ τιμόνι με το «Ν» στη βάση του και, φυσικά, οι γαλάζιες ραφές που συνεχίζουν το Performance Blue μοτίβο από το αμάξωμα.
Τα δρώμενα κάτω από το μυώδες καπό μυώδους καπό βαίνουν απαράλλαχτα. Η κίνηση του Elantra N είναι καθήκον του γνωστού και μη εξαιρετέου 2.0λιτρου T-GDI των 280 ίππων στις 5.500-6.000 σ.α.λ. και 392 Nm στις 2.100-4.700 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή με 8άρι διπλού συμπλέκτη N DCT. Τα τεράστια νέα, όμως, έρχονται από το ταχύμετρο. Εκεί που το απερχόμενο Elantra N σταματούσε ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, το καινούργιο είναι απελευθερωμένα από τα δεσμά του κόφτη και φτάνει μέχρι τα 280 χλμ./ώρα! Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο N που φτάνει σε τέτοια επίπεδα τελικής, τα οποία βέβαια συνιστούν ρεκόρ όλων των εποχών τόσο για τα Hyundai παραγωγής, όσο γενικότερα για τα κορεατικά αυτοκίνητα.
Οι μηχανικοί του N Division προχώρησαν σε αυτή την αλλαγή, έπειτα από αλλαγές που έκαναν στη βάση του κινητήρα, το σύστημα ψύξης των φρένων, τις αντιστρεπτικές και το σύστημα διεύθυνσης. Τα νούμερα επιτάχυνσης δεν έχουν βελτιωθεί, αλλά δεν χρειαζόταν κιόλας. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. με το 8άρι αυτόματο και 5,6 δλ. με το 6άρι μηχανικό, καθιστώντας αμφότερα το Elantra N ένα από τα ταχύτερα μπροστοκίνητα παραγωγής όλων των εποχών.