Βάσει των στοιχείων πωλήσεων φέτος στην Ευρώπη, το T-Roc δεν είναι απλά ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο για τη VW. Πρόκειται για το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο των Γερμανών, και μάλιστα με διαφορά. Στο πρώτο 7μηνο του έτους (Γενάρη-Ιούλιο) πάνω από 120.000 T-Roc (μαζί με το Cabriolet) ταξινομήθηκαν, αφήνοντας εύκολα πίσω του τόσο το Tiguan (98.446 μονάδες), όσο και το Golf (96.983 αντίτυπα). Με τέτοια ζήτηση, όμως, ουδείς μπορεί να αποκλείσει έλλειψη σε κάποιο εξάρτημα, που με τη σειρά της θα προκαλέσει πρόβλημα στην παραγωγή.
Ένα τέτοιο πρόβλημα ανέκυψε στο εργοστάσιο Autoeuropa, που διατηρεί η VW στην Πορτογαλία. Σύμφωνα με το Automotive News, οι Γερμανοί (ή οι Πορτογάλοι, καλύτερα) αναγκάζονται σε παύση παραγωγής στην εν λόγω μονάδα, λόγω ελλείψεων σε εξαρτήματα που χρειάζονται για την κατασκευή κινητήρων. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών συγκεκριμένου προμηθευτή, ο οποίος ωστόσο δεν κατονομάζεται. Το Deutsche Presse-Agentur (DPA) «αλίευσε» έγγραφο που απέστειλε η VW στους 5.000 εργαζομένους του Autoeuropa, ενημερώνοντας το εργατικό δυναμικό για την επικείμενη παύση εργασιών. Ακριβής ημερομηνία δεν αναφέρεται, ωστόσο το «πάγωμα» στη γραμμή συναρμολόγησης θα ξεκινήσει στο πρώτο μισό του Σεπτεμβρίου. Άγνωστο επίσης είναι το πόσο θα διαρκέσει, αν και λογικά δεν θα είναι πάνω από μια εβδομάδα.
Το DPA εικάζει πως δεν είναι μόνο το T-Roc που θα αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη αναποδιά, καθότι οι Γερμανοί ισχυρίζονται πως το πρόβλημα πηγάζει από έναν προμηθευτή με έδρα τη Σλοβενία. Οι Βαλκάνιοι υπέφεραν πρόσφατα από σφοδρές καταιγίδες, με εκατοντάδες σπίτια και επιχειρήσεις να πλημμυρίζουν. Μια από αυτές φημολογείται πως είναι αυτή που φτιάχνει εξαρτήματα για μοτέρ του VW Group γενικά, όχι μόνο του T-Roc. Συνεπώς δεν αποκλείεται να επηρεαστούν κι άλλα μοντέλα ή εγκαταστάσεις.