Τα Tesla είναι αποδεδειγμένα master στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Όποιο Model έχει δοκιμαστεί στην απότομη αλλαγή λωρίδας, είτε μόνο με τον οδηγό είτε φορτωμένο μέχρι «τα μπούνια», έχει διαπρέψει. Πώς γινόταν να αποτελέσει εξαίρεση το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, που ταυτόχρονα είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής στα χρονικά;
Το πανίσχυρο και συνταρακτικά γρήγορο Model S Plaid πήρε θέση στους τρεις διαδρόμους με τους κώνους, αφήνοντας δοκιμαστές και μετρητικά όργανα έκθαμβα. Παρά το βάρος των 2.237 κιλών, το Tesla των 1.020 ίππων και 1.424 Nm κατάφερε όχι μόνο να δαμάσει τον τάρανδο, αλλά και να το κάνει με τρόπο που άφησε εμφατικά πίσω του την Porsche Taycan. Με τη μία, και παρά τη δυσκολία στο χειρισμό λόγω του περίεργου τιμονιού Yoke, το Model S Plaid έγραψε 82 χλμ./ώρα. Εξαιρετική πρόσφυση από τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S 265/35 ZR21 εμπρός – 295/30 ZR21 πίσω, μηδενικές κλίσεις και αλλαγές κατεύθυνσης που μοιάζουν σαν το αυτοκίνητο να είναι βεντουζαρισμένο στην άσφαλτο.
Η επίδοση αυτή είναι μόλις 1 χλμ./ώρα χαμηλότερη από τα μικρότερα και ελαφρύτερα Model 3/Model Y, που είχαν σταματήσει τα κοντέρ στα 83 χλμ./ώρα. Παρά λίγο να τα πέρναγε, αν δεν έκανε χαλάστρα ο πρώτος εσωτερικός κώνος στα 84 χλμ./ώρα. Σημαντικότερα, όμως, το Model S κατάφερε να αφήσει πίσω του άνετα το μεγάλο του ανταγωνιστή: την Porsche Taycan. Στην πιο σπορ και στημένη εκδοχή GTS, το γερμανικό EV δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο από 78 χλμ./ώρα.