Το Hyundai Santa Cruz, και γενικά τα μικρότερα -τηρουμένων των αναλογιών- pick up, σημειώνουν τεράστια επιτυχία. Ειδικά στην Αμερική, που ο κόσμος μάλλον έχει μπουχτίσει από τα τεράστια RAM και Silverado, μοντέλα σαν το Santa Cruz και το Ford Maverick κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των αγοραστών. Κάτι που ισχύει και για τη Honda, η οποία σημειώνει εξαιρετικά νούμερα με το Ridgeline. Μήπως ήρθε η ώρα να μπει και στην αμέσως προηγούμενη κατηγορία;
Οι Ιάπωνες απολαμβάνουν εξαιρετικά νούμερα στο πιο δημοφιλές segment αγροτικών, που περιλαμβάνει υπερ-ονόματα όπως τα Toyota Tacoma, Ford F-150 και Ram 1500, καταφέρνοντας να ξεπερνούν σε πωλήσεις ακόμα και το Jeep Gladiator. Η συνταγή; Ένα πιο επιβατικό και πολυτελές πακέτο, που βασίζεται στο CR-V και προσφέρει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω αντί της κλασικής σούστας, μεταξύ άλλων. Η Honda δεν επιχειρεί να χτυπήσει τις εδραιωμένες δυνάμεις στο «γήπεδό» τους, με ένα σκληροτράχηλο αυτοκίνητο. Αντί αυτού, παίρνει την εναλλακτική οδό. Ό,τι κάνει και η Hyundai με το Santa Cruz, δηλαδή, σημειώνοντας εξίσου αξιοπρόσεκτα εμπορικά αποτελέσματα.
Η πορεία Ιαπώνων και Κορεατών μοιάζει ταγμένη στη σύγκρουση, ιδίως όταν βάλουμε στην εξίσωση τα εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων του Maverick, αλλά και τη ζήτηση που έχει το νέο Ram Rampage. Οι αγοραστές θέλουν ευέλικτα pick up με σπορ ή πολυτελή προσανατολισμό, σε νορμάλ διαστάσεις. Maverick και Santa Cruz είναι στην περιοχή των 5 μέτρων, το Rampage λίγο πάνω από αυτά, όλα κάτω από τα 5,4 μέτρα του Ridgeline. Χώρος στη γκάμα της Honda, κοντολογίς, υπάρχει. Ένα CR-U, ας πούμε, όπως το βαφτίζει ο Theottle, δείχνοντάς μας παράλληλα πώς θα μπορούσε να είναι. Και πάλι βασισμένο στο CR-V, αλλά με μήκος πιο κοντά σε εκείνο του SUV (4,7 μέτρα). Επισήμως δεν υπάρχει κάτι, αλλά η φημολογία θέλει τη Honda Αμερικής να κάνει κίνηση.