H γκάμα του Toyota Yaris αποκτά νέο υβριδικό μέλος, που ταυτόχρονα είναι το ισχυρότερο μέχρι σήμερα. Το Hybrid 130 έρχεται να ανεβάσει κλίμακα τις επιδόσεις του κλασικού με τα 116 άλογα, φτάνοντας στα επίπεδα δύναμης του δεύτερου Yaris T Sport.
To Yaris Hybrid 130 λανσάρεται στην έκδοση Premiere, που ξεχωρίζει από το Neptune Blue χρώμα, τη διχρωμία με την οροφή (που συναντάμε και σε άλλα Yaris) και τις νέες 17άρες ζάντες αλουμινίου. Η έκδοση GR Sport είναι επίσης διαθέσιμη με το Hybrid 130, αποκλειστικά πλέον. Το Hybrid 116 συνεχίζει κανονικά, αλλά παραδίδει τα σκήπτρα της σπορ εκδοχής στον ισχυρότερο αδελφό του. Αλλαγές συναντάμε και στο εσωτερικό, όχι μόνο για το 130άρι Yaris αλλά σε ολόκληρη τη γκάμα.
Μέχρι τις εκδόσεις Premiere και GR Sport το νέο δίδυμο ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης infotainment -το οποίο επίσης εμφανίζεται αναβαθμισμένο- αποτελείται από μόνιτορ 7 και 9 ιντσών. Οι δυο πλουσιότερες προσφέρουν την πλήρη ψηφιακότητα, μέσα από καντράν 12,3 ιντσών και πολυμέσα 10,5 ιντσών. Οι λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ, ενώ στις πλουσιότερες περιλαμβάνονται φωνητικές εντολές και digital smart key, που επιτρέπει το κλείδωμα-ξεκλείδωμα μέσω smartphone. Στο Premiere Edition συναντάμε δερμάτινες και suede επενδύσεις με μπλε ραφές, ενώ το GR Sport βάζει κόκκινες και πινελιές αλουμινίου στην καμπίνα.
Η Toyota έδωσε μεγάλη βάση στον εμπλουτισμό των συστημάτων ασφαλείας, με την «ομπρέλα» Τ-Mate. Η πρόληψη πρόσκρουσης (το αυτόματο φρενάρισμα, κοινώς) περιλαμβάνει πλέον και αναγνώριση μοτοσικλετών, ενώ νέα είναι η λειτουργία καταστολής επιτάχυνσης σε χαμηλές ταχύτητες (Acceleration Suppression At Low Speed). Με αυτή, το αυτοκίνητο κόβει απότομα το γκάζι αν διαγνώσει επιτάχυνση με όχημα μπροστά, όπως μπορεί να προκύψει μέσα από το μπέρδεμα γκάζι-φρένου. Νέο είναι και το Emergency Driving Stop System, που λειτουργεί σε συνεργασία με το Lane Trace Assist. Αν τα ηλεκτρονικά εντοπίσουν έντονες ακούσιες αλλαγές λωρίδας, που συνήθως σημαίνουν πως ο οδηγός «χάνεται» από το τιμόνι (κούραση, υπνηλία, πρόβλημα υγείας), αρχικά δίνουν ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις. Αν δεν υπάρξει κινητικότητα στα χειριστήρια, φέρνουν το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας, ενεργοποιούν τα αλάρμ και το ακινητοποιούν σταδιακά, ξεκλειδώνοντας ταυτόχρονα τις πόρτες.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, που είναι και το επίκεντρο του νέου Yaris Hybrid 130, συναντάμε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και νέο λογισμικό. Το μοτέρ αποδίδει 30% περισσότερη ισχύ, φτάνοντας τα 185 Nm από τα 141, ανεβάζοντας το συνδυαστικό γκάζι με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα στα 130 άλογα. Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως το μεγαλύτερο όφελος εντοπίζεται στα προσπεράσματα, καθώς η ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Hybrid 115, σε 7,5 δλ. Άλλο μισό δλ. έχει κερδίσει το 0-100 χλμ./ώρα, που πλέον διαρκεί 9,2 δλ. Οι εκπομπές CO2, τέλος, διαμορφώνεται στα 96–116 γρ./χλμ.