Το έχουμε πει, και το λέμε πάντα όποτε βλέπουμε κόντρα μοτοσικλέτας-αυτοκινήτου: το γκάζι της μηχανής δεν πιάνεται. Δεν είναι τυχαίο ότι χρειάζεσαι εκατομμύρια ευρώ σε τέσσερις τροχούς (βλέπε Bugatti Chiron και λοιπά hypercars) για να αποκτήσεις επιτάχυνση (όχι τελική, εκεί υπερτερούν ξεκάθαρα τα αυτοκίνητα) που στους δυο, τις έχεις με λιγότερο από 30 χιλιάδες (από 22.295 ευρώ ξεκινά στη χώρα μας η Suzuki Hayabusa, από 26.200 ευρώ η Honda CBR 1000RR-R ενδεικτικά). Με αυτό κατά νου, η μοίρα των Toyota GR Yaris και Supra είναι προδιαγεγραμμένη.
Το carwow δεν πήρε κάποια supersport ή πολύ δυνατή street μοτοσικλέτα, αλλά μια που η άσφαλτος δεν είναι καν το στοιχείο της. Η Gas Gas RX 450F έχει σχεδιαστεί για να καταπίνει χιλιόμετρα στους αμμόλοφους και τις ερήμους του Ράλλυ Ντακάρ, έχοντας στα πηδάλια μάλιστα έναν άνθρωπο που έχει κερδίσει δυο φορές τον θρυλικό αγώνα. Ο Sam Sunderland κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία των μοτοσικλετών το 2014 και το 2022, οπότε είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να «τσιτώσει» το αγωνιστικό δίτροχο. To οποίο μπορεί να μην είναι Hayabusa ή CBR, αλλά και πάλι εμφανίζει αναλογία 2,08 κιλών ανά ίππο!
Μπορεί η RX 450F να έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα 449 κ.εκ. και 72 ίππων, αλλά καλείται να κινήσει μόλις 150 κιλά. Ό,τι και να κάνει το GR Yaris με τη Supra, όσα άλογα κι αν βγάλουν τα μοτέρ τους (261 ίππους ο τρικύλινδρος 1.6 τούρμπο από τη μία, 387 ίππους ο 3.0λτ. twinturbo straight six από την άλλη), η ζυγαριά δεν πέφτει πουθενά κάτω από τον 1 τόνο. Το GR Yaris ζυγίζει 1.280 κιλά και η Supra 1.502, διαμορφώνοντας την ειδική σχέση ισχύος-βάρους στα 4,9 και 3,88 κιλά ανά ίππο. Τι να σου κάνει μετά η τετρακίνηση του GR Yaris ή η εξαπλάσια δύναμη της Supra;