Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 190 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου.
Άπαντες έχουμε στο μυαλό μας το DC2 ως κουπέ. Παρόλα αυτά, για περιορισμένες εμφανίσεις εντός εγχώριας αγοράς, το Integra Type R κυκλοφόρησε και σε τετράθυρη μορφή. Πανομοιότυπο με το δίθυρο σε εμφάνιση, πέρα από τις δυο επιπλέον πόρτες, με την χαρακτηριστική αεροτομή στο πίσω μέρος, τις λευκές 15άρες της Enkei και το Championship White χρώμα στο αμάξωμα, ενώ για κάποιο λόγο το λογότυπο «Type R» χαμηλά στο πλάι απουσιάζει.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπάκετ της Recaro με τις κόκκινες ραφές, το σπορ τριάκτινο τιμόνι και, φυσικά, το βουρτσισμένο αλουμίνιο του απολαυστικού λεβιέ. Παρότι σκληροπυρηνικό από κατασκευής και μοντέλο του 1996, το σύστημα πολυμέσων δεν λείπει χάρις σε ένα aftermarket σύνολο της Panasonic.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στις Η.Π.Α. μόλις πέρσι (για αυτό και η δεξιοτίμονη διάταξη), με το οδόμετρο να αναγράφει 43.000 χλμ. Βάσει στοιχείων της Honda, οι επιδόσεις δεν διαφοροποιούνται σημαντικά από εκείνες του κουπέ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,9 δλ. (αντί 6,8) και η τελική παραμένει στα 225 χλμ./ώρα, κάτι που καθιστά το Sedan ιδανική περίπτωση ζεύξης γκαζιού-πρακτικότητας. Και σε εξαιρετική τιμή, καθώς με δυο μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, το κόστος κτήσης διαμορφώνεται στις μόλις 16.916 δολάρια (15.563 ευρώ).