Το Audi RS 3 δεν λέει ποτέ «όχι» σε κόντρα, ακόμα κι αν λογίζεται ως το αουτσάιντερ. Οι 400 ίπποι και τα 500 Nm από τον 2.5άρη πεντακύλινδρο τούρμπο, μαζί με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το 7άρι DSG, του δίνουν άπλετη αυτοπεποίθηση. Ωστόσο, κόντρα στην κορυφαία έκδοση του Kia EV6 χρειάζονται πολλά παραπάνω.
Το GT καθίσταται ως το ισχυρότερο κορεατικό αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, χάρις στα 585 άλογα και τα 740 Nm των δυο ηλεκτροκινητήρων. Με 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (που είναι ακόμα λιγότερα στην πραγματικότητα) τοποθετείται στην κορυφή της Κορέας και από πλευράς ταχύτητας, αν και θεωρητικά το RS 3 δεν μένει πολύ πίσω. Οι Γερμανοί ανακοινώνουν 3,8 δλ. για την ίδια μέτρηση, απέχοντας μόλις 0,3 δλ. από το EV6. Βάζοντας στην εξίσωση την τεράστια διαφορά στο βάρος υπέρ του Audi (1.570 κιλά αντί 2.200), που το φέρνει μια ανάσα από το Kia στην ειδική σχέση βάρους – ισχύος (3,76 κιλά/ίππο το EV6 GT, 3,92 το RS 3), μπορεί να περιμένει κανείς ντέρμπι.
Όπως έχουμε δει πολλές φορές (και θα δούμε πολύ περισσότερες στο μέλλον), όμως, η ακαριαία παροχή δύναμης των ηλεκτρικών δεν έχει αντίπαλο. Μπορεί το RS 3 να είναι σχεδόν 700 κιλά ελαφρύτερο, όμως ο 2.5 TFSI θέλει 5.600 σ.α.λ. για να αποδώσει όλη τη δύναμή του, ενώ θα πρέπει να περνάει από ταχύτητα σε ταχύτητα στο κιβώτιο κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Ο οδηγός του EV6 GT αντίθετα, απλά σανιδώνει το γκάζι και εξαφανίζεται, μέσα από έναν αδιάκοπο ρυθμό αύξησης των ενδείξεων στο ταχύμετρο. Θεμελιώδης διαφορά στα χαρακτηριστικά απόδοσης, που καθορίζει εν τέλει την έκβαση της μάχης και επαληθεύει τα προγνωστικά.