Η Skoda ανήκει πλέον στην αφρόκρεμα των mainstream κατασκευαστών, αποτελώντας ένα από τα πιο εμπορικά «όπλα» του VW Group ! Το Βόλφσμπουργκ έπαιξε το μεγαλύτερο ρόλο στην αναμόρφωση της τσέχικης φίρμας, σηματοδοτώντας την αλλαγή πορείας με το Felicia. Τα πρώτα δείγματα ωστόσο, είχαν φανεί ήδη από το Favorit.
Με σχεδίαση από τον Nuccio Bertone και πλήρη γκάμα αμαξωμάτων –5θυρο χάτσμπακ, estate (Forman) και Pick up-,το Favorit κυκλοφόρησε από το 1987 μέχρι το 1995 και πούλησε σχεδόν 770.000 κομμάτια. Εκτός της εισροής εσόδων, η εμπορική επιτυχία ήταν καίρια στην απόφαση της VW να αγοράσει την τσεχική εταιρία και να αλλάξει την ιστορία της. Αυτό που βλέπουμε, αποτελεί ενδεικτικό δείγμα και μοιάζει σαν να βγήκε από το Μλάντα-Μπόλεσλαβ πριν 2-3 χρόνια!
Μπορεί να είναι μοντέλο 30 σχεδόν ετών (του 1994), όμως το οδόμετρο δεν αναγράφει περισσότερες από 60.139 χλμ. Η κατάσταση στην οποία διατηρείται κρίνεται ως πολύ καλή, με το ασημί (ελέω έκδοσης Silverline) αμάξωμα να μην έχει πολλές γρατσουνιές, θαμπάδες ή βαθουλώματα, ενώ εννοείται ότι απουσιάζουν πάσης φύσεως σκουριές και «σάπια». Οι ζάντες Ronal Centra επίσης διατηρούνται σε καλή φόρμα, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φιμέ κρύσταλλα, σκουρόχρωμα φανάρια πίσω, ψηφιακό ρολόι, κεντρικό κλείδωμα, στροφόμετρο, ηλιοροφή, προβολείς ομίχλης και aftermarket ράδιο-CD της Blaupunkt.
Την κίνηση αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος των 1.289 κ.εκ. απόδοσης 54 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 99 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και επιταχύνει το Favorit στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 15,2 δλ., με την τελική να φτάνει στα 150 χλμ./ώρα. Για όλα αυτά, συν την πολύ κατάσταση και τα λίγα χιλιόμετρα, ο υποψήφιος αγοραστής καλείται να εκταμιεύσει 1.950 ευρώ. Πολλά για Favorit σχεδόν 30ετίας, αλλά έχουμε δει πολύ χειρότερα.