Η Porsche 911 Turbo, μαζί με το Nissan GT-R (για το οποίο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, εξάλλου), είναι το πιο all around υπεραυτοκίνητο που κυκλοφορεί. Επιδόσεις επιπέδου 2,7 δλ. (και πιο κάτω) για το 0-100 χλμ./ώρα και 330 χλμ./ώρα τελικής, με χαρακτηριστικά απόδοσης και πεδίο δράσης ευρύτερο από κάθε ανταγωνιστή. Αυτή ακριβώς η ολιστική προσέγγιση της Turbo, η προσήλωση στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων κάθε μέρα, έχουν κάνει αρκετούς ιδιοκτήτες της να γράφουν πρωτόγνωρους -για supercar- αριθμούς χιλιομέτρων στο οδόμετρο.
Η συγκεκριμένη, βαμμένη στο -πολύ σπάνιο για Porsche- British Racing Green, αγοράστηκε καινούργια το 2016 από έναν Ολλανδό επιχειρηματία. Μια πενταετία αργότερα βρίσκεται στη Σλοβακία, έχοντας γυρίσει σχεδόν όλη την Ευρώπη και με 333.379 χλμ. στο κοντέρ! Μιλάμε, δηλαδή, για περισσότερες από 55.500 χλμ. ετησίως, που είναι παραπάνω αν σκεφτούμε ότι πριν ένα μήνα άρχισε να «τρέχει» το 6ο έτος κυκλοφορίας της. Ούτε εξωτερικά, ούτε στο Dark Burgundy εσωτερικό υπάρχει η παραμικρή ένδειξη που να μαρτυρά τις γύρες της εν λόγω Turbo S, η οποία διαφέρει από τις υπόλοιπες και χάρις στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατόπιν παραγγελίας του κατόχου, προκειμένου να είναι πιο άνετες και ανέμελες (για το φόβο της λακκούβας) μετακινήσεις!
Ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer δεν φέρει μετατροπές, με την ισχύ να παραμένει στους 580 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και τα 750 Nm στις 2.250-4.000 σ.α.λ. Το 7άρι PDK και το σύστημα τετρακίνησης αναλαμβάνουν το διαμοιρασμό της δύναμης στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. (μιλάμε για την 991.2) και τελική 330 χλμ./ώρα.
Το αυτοκίνητο τίθεται προς δημοπράτηση από τον οίκο Bonhams, με εκτιμώμενη τιμή στις 60.000-80.000 ευρώ.