Εν αναμονή της πολυσυζητημένης επιστροφής των γραμμάτων «CSL» για τη BMW, οι Βαυαροί παρουσιάζουν την αγωνιστική M4 GT4 και μας δίνουν μια ιδέα από την εικόνα της επερχόμενης «Coupé Sport Leichtbau».
Η M4 GT4, σε αντίθεση με την GT3, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην έκδοση παραγωγής, καθώς κινητήρας, μετάδοση, ηλεκτρονικά και αρκετά ακόμα βασικά εξαρτήματα προέρχονται από την κανονική M4. H ανθρακονημάτινη οροφή και η ρυθμιζόμενη αεροτομή προέρχονται από τη M4 GT3, με την πρώτη να ετοιμάζει «βαλίτσες» για τη CSL. Το ίδιο ισχύει για το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, τον διαχύτη και το καπό με τους αεραγωγούς (το τελευταίο με διαφορετική διαμόρφωση για τη M4 CSL).
Η BMW δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά, πέρα από ότι η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη και κάποια από τα πάνελ κατασκευάζονται από βιώσιμα υλικά, αντί των κλασικών ανθρακονημάτων και πλαστικών. Για τα δρώμενα κάτω από το αεριζόμενο καπό δεν υπάρχουν πληροφορίες, ωστόσο η προηγούμενη M4 GT3 συνδύαζε τον 3.0λτ. εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo με το -τότε- 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η αυτόματη επιλογή στη σημερινή G82 είναι το 8τάχυτο Steptronic, οπότε δεν αποκλείεται να είναι αυτός ο σύνδεσμος μεταξύ κινητήρα και πίσω τροχών. Η ισχύς του S58B30, τέλος, εξαρτάται από τους κανονισμούς της εκάστοτε διοργάνωσης.
Τιμή επίσης δεν γνωστοποιείται, ωστόσο η προηγούμενη M4 GT4 ξεκινούσε από τις 169.000 ευρώ.