To Celerio υπήρξε μια αρκετά δημοφιλής παρουσία στους ελληνικούς δρόμους, πριν μια πενταετία-εξαετία. Το μικρό Suzuki στη συνέχεια αποσύρθηκε, καθώς ολόκληρη η κατηγορία υποχώρησε σταδιακά σε εμπορική απήχηση, όμως σε άλλα μέρη του κόσμου συνεχίζει κανονικά. Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι πανέτοιμο για τη δεύτερη γενιά του.
Η Maruti Suzuki άνοιξε τις παραγγελίες για το νέο Celerio, χωρίς καν να έχει παρουσιαστεί επίσημα το μοντέλο. Κάποια teaser, μια εικόνα από το εσωτερικό και η -κατά τους Ινδούς- σχεδιαστική τεχνοτροπία «Dynamic 3D Organic Sculpting» περιγράφουν το αυτοκίνητο. Από τις λήψεις διακρίνουμε ένα σχήμα γεμάτο καμπύλες, μικρή μάσκα, φουσκωμένα φτερά και ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που χαρακτηρίζεται ως χαριτωμένο και νεανικό.
Στο εσωτερικό βλέπουμε μια οθόνη αφής 7 ιντσών, που παρέχει στον οδηγό τον έλεγχο για το σύστημα πολυμέσων. Τα πλαστικά φαίνεται πως είναι σκληρά, το ταχύμετρο (με κόκκινο περίγραμμα, μάλιστα) δεσπόζει στο κέντρο του πίνακα οργάνων, το air condition δηλώνει το «παρόν» και ο λεβιές του κιβωτίου CVT είναι καινούργιος.
Κάτω από το καπό περιμένουμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 1.000άρη τρικύλινδρου Dual Jet, που στο προηγούμενο Celerio απέδιδε 68 ίππους και 90 Nm ροπής. Οι επιλογές στα κιβώτια θα είναι κοινές, με το CVT να συνοδεύεται από 5άρι χειροκίνητο, ενώ η Suzuki είναι τόσο σίγουρη για την κατανάλωση του μοντέλου της, ώστε το διαφημίζει ως «το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο της Ινδίας». Για να έχουμε μια ιδέα, το προηγούμενο μοντέλο στην έκδοση ECO+ (αυτή με το start-stop), ανακοινώνονταν στα 3,6 λίτρα/100 χλμ. μικτής κατανάλωσης (εννοείται σε κύκλο NEDC).