Δίχως ικμάδα αμφιβολίας, το RS 4 B7 είναι ένα από τα καλύτερα -κατά πάρα πολλούς, το καλύτερο- Audi RS που έχουν κυκλοφορήσει. Ο συνδυασμός ατμοσφαιρικού κινητήρα και «πισωκίνητης» τετρακίνησης δημιούργησαν ένα τοτέμ, που μνημονεύεται μέχρι σήμερα.
Το B7 είναι το μοναδικό RS 4 που κυκλοφόρησε σε σεντάν αμάξωμα, έχοντας έναν 4.2 V8 κάτω από το καπό. Τον ίδιο κινητήρα που συναντάμε και στο πρώτο R8, με άλλα λόγια. Ο οχτακύλινδρος FSI παράγει 420 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 430 Nm στις 4.500 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 8.250 σ.α.λ.! Το σύστημα τετρακίνησης Quattro είναι το σωστό, με τρία διαφορικά και Torsen κεντρικό, κατανέμοντας τη ροπή στο 40-60% εμπρός-πίσω (όπως και στο R8). Ως αποτέλεσμα, το B7 ήταν το πρώτο RS από το Ίνγκολσταντ που όχι μόνο δεν υπέφερε από υποστροφή, αλλά μπορούσε -υπό συνθήκες- να ντριφτάρει κιόλας.
Σε ευθεία πορεία και με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 4,8 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Δίχως κόφτες πάντως, αναφέρονται αρκετά εργοστασιακά RS 4 πάνω από τα 280 χλμ./ώρα.
Το συγκεκριμένο δύσκολο να έχει ξεπεράσει τα 200 χλμ./ώρα, καθώς πρακτικά δεν χρησιμοποιήθηκε από τον πρώτο του ιδιοκτήτη. Αγοράστηκε το 2007 και μέχρι σήμερα, έχει διανύσει μόλις 349 χλμ. (214 μίλια)! Ούτε καν στρωμένο δεν είναι, δηλαδή. Το Mugello Blue χρώμα, τα μηχανικά μέρη και όλες οι επενδύσεις του εσωτερικού διατηρούνται σε κατάσταση καινούργιου, κάνοντάς σε να απορείς με την απόφαση αυτού του ανθρώπου να κοιτάει το αυτοκίνητο, τη στιγμή που δεν πρόκειται για κάποιο συλλεκτικό supercar. Η δημοπρασία θα γίνει στις 13 Νοέμβρη, σε περίπτωση που θέλετε να του χαρίσετε τις οδηγικές εμπειρίες που λείπουν σε αυτό το RS 4.