Είναι γνωστό τοις πάσι πως αν δεν υπάρχει ο κατάλληλος οδηγός πίσω από το τιμόνι, ακόμα και το καλύτερο αυτοκίνητο πάει χαμένο. Έχουμε δει πολλά δύσμοιρα sportscars και supercars να καταλήγουν σε μπαριέρες, χαντάκια, δέντρα και ό,τι μπορεί να φανταστεί κάποιος, λόγω «κουλομάρας». Μέχρι ποιο σημείο, όμως, μπορεί να αντισταθμίσει η οδηγική ικανότητα ένα χάντικαπ στις δυνατότητες του αυτοκινήτου;
Για να δώσει την απάντηση το Car Throttle πήρε τα Hyundai i20 N Line και i20 N, τα έδωσε σε δυο διαφορετικούς οδηγούς και άφησε το χρονόμετρο να κάνει τη δουλειά. Ο ένας, είναι ο άνθρωπος πίσω από το CT. Έμπειρος στο βολάν, έχοντας οδηγήσει δεκάδες αυτοκίνητα εντός και εκτός πίστας. Ο έτερος, ένας άνθρωπος που δεν έχει καμία σχέση με τη γρήγορη οδήγηση. Αρχικά ο γνώστης θέτει τα στάνταρ με το i20 N, γράφοντας χρόνο 49,04 δλ. Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην εξής σύγκριση: μπορεί ο ίδιος να κινηθεί ταχύτερα με το i20 N Line από ό,τι ο άπειρος οδηγός με το i20 N; Πριν δούμε το τελικό αποτέλεσμα, μια ματιά στα δυο Hyundai.
Το i20 N Line έχει κάτω από το καπό τον τρικύλινδρο τούρμπο 1.0 T-GDI, με απόδοση 120 ίππους και 172 Nm, σε συνεργασία με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 10,1 δλ. και η τελική φτάνει τα 190 χλμ./ώρα. Το i20 N, τώρα, κινείται από τον τετρακύλινδρο 1.6 T-GDI των 204 ίππων και 275 Nm, επίσης με 6άρι χειροκίνητο, και θέλει μόλις 6,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ανέρχεται στα 228 χλμ./ώρα. Φυσικά δεν θα πρέπει να παραλείψουμε τα μεγαλύτερα φρένα, το εστιασμένο setup της ανάρτησης, το μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά επιδόσεων. Μπορεί λοιπόν με ένα τέτοιο «όπλο» στα χέρια του ο μη μυημένος να κερδίσει την εμπειρία, ή το αυτοκίνητο τον κάνει μάγκα;
Καταρχάς, ο χρόνος του με το i20 N ήταν 52,74 δλ. – κοντά 4 δλ. πιο αργός, σε στενή και μικρή πίστα που θεωρητικά τον ευνοεί. Πάμε τώρα και στο «ζουμί»: πόσο έκανε ο γρήγορος με το i20 N Line; 54,03 δλ.! Ήτοι 1,29 δλ. πίσω από τη «χελώνα», που χάρις στη δυναμική του καθαρόαιμου hot hatch μετετράπη σε «λαγό».