H Aventador SVJ κατέχει περίοπτη θέση μεταξύ των Lamborghini. Όχι μόνο των σημερινών, αλλά στα χρονικά της Sant’Agata. Πρόκειται για την ταχύτερη που έχει μετρηθεί στο Nurburgring, διατελώντας για ένα διάστημα και ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, και τεχνολογία που την κάνει να συγκρίνεται με F-35.
Όσο εστιασμένη κι αν είναι στις στροφές και τους χρόνους πίστας, ως γνήσια Lambo η κορυφαία Aventador δεν θα μπορούσε παρά να είναι καταιγιστική και στην ευθεία. Ο 6.5 V12 που φιλοξενεί στο κέντρο είναι ο δεύτερος ισχυρότερος αμιγώς ατμοσφαιρικός (γιατί υπάρχουν και τα υβριδικά πλέον) στην Ιστορία της Lamborghini (πίσω από αυτόν της νέας Ultimae, των 780 ίππων), παράγοντας 770 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. (+20 ίππους, 30 Nm και 100 σ.α.λ. σε σχέση με την SV). Η συνεργασία του με το σύστημα τετρακίνησης και το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο, αλλά και τα Pirelli P Zero Corsa με 335άρι πέλμα πίσω (255/55/20 εμπρός, 335/25/21 πίσω) προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα.
Το AutoTop NL είπε να εξακριβώσει του λόγου το αληθές, χαρίζοντας σε μια autobahn μοναδικές στιγμές. Ο μανιασμένος ήχος του V12 συνδυάζεται με τρομερή επιτάχυνση, στα επίπεδα των 9,1 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα και των μόλις 5,8 δλ. για το 100-200 χλμ./ώρα, τη στιγμή που το 200-250 χλμ./ώρα διαρκεί ακόμα λιγότερο (5,3 δλ.) και το 200-300 χλμ./ώρα 15,7 δλ. Τελική ταχύτητα δεν βλέπουμε, καθώς με το κοντέρ στα 344 χλμ./ώρα (333 χλμ./ώρα βάσει GPS) και την αλλαγή σε 7η, ο οδηγός αφήνει το γκάζι. Αν επέμενε, σίγουρα θα βλέπαμε αρκετά πάνω από τα 350 χλμ./ώρα που ανακοινώνει το εργοστάσιο.