Το νέο Renault Clio διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων, που είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ανάγκη και επιθυμία. Το κόστος απόκτησης του Renault Clio ξεκινάει από τα 13.790 ευρώ, με τις εκδόσεις με τον νέο κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 100 να κοστίζουν από 16.990 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης παρέχεται δωρεάν, με τιμές που ξεκινούν από τα 15.640 ευρώ, ενώ το Clio Hybrid έχει νέα χαμηλότερη τιμή, από 22.990 ευρώ.
Ανάμεσα σε όλα τα μηχανικά σύνολα, αυτό που συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) 1.0 TCe 100 LPG. Η πρώτη έκδοση Authentic των 15.640 ευρώ ενσωματώνει αρκετά ικανοποιητικό εξοπλισμό με τα εξής στοιχεία: 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδηση, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, προειδοποίησης και διατήρησης αλλαγής λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και ηχοσύστημα. Με 800 ευρώ παραπάνω (16.440 ευρώ), το Expression διαθέτει ακόμα σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, πρόσθετα διακοσμητικά, διαφορετικές επενδύσεις και τροχούς 16 ιντσών (15 ιντσών στο Authentic).
Την κίνηση του Clio LPG αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος 1.000άρης TCe, με απόδοση 100 ίππους στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. με τη χρήση LPG. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα τερματίζει στα 188 χλμ./ώρα. Με τη βενζίνη, η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους στις 4.800-5.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 160 Nm στις 2.100-3.750 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, η Renault ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση LPG μεταξύ 6,9-7,8 λτ./100 χλμ. ή 5,4-6,0 λτ./100 χλμ. με τη βενζίνη.
Ας δούμε όμως τα νούμερα των καταναλώσεων πως μεταφράζονται σε κόστος για τον οδηγό. Για το υγραέριο βρίσκεται μεταξύ 5,8-6,6 €/100 χλμ. (με μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,849€/λτ.) και για τη βενζίνη ανεβαίνει στα 9,0-11,1€/λτ. (με τιμή βενζίνης 1,683€/λτ.). Κοινώς, το κέρδος με τη χρήση LPG φτάνει μέχρι τα 4,5 ευρώ/100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με 675 ευρώ το χρόνο (με 15.000 χλμ.). Επιπλέον, ο αγοραστής δεν χρεώνεται το επιπλέον κόστος του κιτ LPG, οπότε το όφελος (τουλάχιστον 700 ευρώ) αυξάνεται και άλλο.
Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2, έχουμε και λέμε: 121 – 136 γρ./χλμ. με βενζίνη και 107 – 121 γρ./χλμ. με LPG. Το κιτ υγραεριοκίνησης τοποθετείται από το εργοστάσιο, ενώ ο συνδυασμός του ρεζερβουάρ των 32 λτ. του LPG (βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ) και των 39 λτ. της βενζίνης, αυξάνει σημαντικά την αυτονομία.