Πολλά έχουν ειπωθεί για την εμφάνιση των BMW M3/BMW M4, όμως για το γκάζι της παράπονο δεν υπάρχει. Και ούτε πρόκειται να εμφανιστεί, κρίνοντας από τις ταχύτητες που πιάνει -και κυρίως η άνεση που επιτυγχάνονται- το βαυαρικό κουπέ, στην προκειμένη.
Η M4 Competition, όπως και η αντίστοιχη M3, κινητοποιεί τους πίσω τροχούς (εδώ και μερικές εβδομάδες, και τους τέσσερις) με 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm στις 2.750-5.500 σ.α.λ., ευγενική «χορηγία» του 3.0 twinturbo εν σειρά εξακύλινδρου. Μέσω των ταχύτατων αλλαγών στο 8άρι αυτόματο και τη συνδρομή του launch control, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,9 δλ. και τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά είτε στα 250, είτε στα 290 χλμ./ώρα (με το πακέτο M Driver’s). Από τη στιγμή που χρειάζεται κόφτης για να μείνει στα 290 χλμ./ώρα, καταλαβαίνουμε εύκολα το πόσο καταιγιστικός είναι ο ρυθμός που επιταχύνει η M4. Και το παρακάτω video χρησιμεύει ως ιδανικό αποδεικτικό στοιχείο.
Ενδείξεις στο ψηφιακό κοντέρ του επιπέδου των 200, 250 και 270 χλμ./ώρα έρχονται κατά ριπάς. Ο τρόπος που γεμίζει το μοτέρ, ιδίως στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, απλά εντυπωσιάζει. Τα 650 Nm σε ένα εύρος σχεδόν 3.000 σ.α.λ. παρέχουν απρόσκοπτο τράβηγμα και οι 510 ίπποι (οι οποίοι στην πραγματικότητα είναι κοντά στους 550) φροντίζουν για τα υπόλοιπα. Η M4 φτάνει μέχρι τα 295 χλμ./ώρα στο κοντέρ (290 βάσει GPS) και δείχνει ικανή για πολύ πάνω από 300 χλμ./ώρα, αν απομακρυνθεί ο ηλεκτρονικός δεσμοφύλακας.