Το Ranger Raptor είναι ισχυρότερο και πιο κοντά στο F-150 Raptor από ποτέ, όμως η απόσταση που χωρίζει τους δυο «Ράπτορες» στην Ευρώπη παραμένει μεγάλη. Μπορεί πλέον και τα δυο να έχουν V6 biturbo κινητήρες (2.9 το Ranger, 3.5 το F-150), ωστόσο η διαφορά στην απόδοση είναι σημαντική: 292 άλογα και 491 Nm το ένα, 450 ίπποι και 691 Nm το άλλο. Αυτά στην Ευρώπη, καθώς σε κάποιες αγορές το Ranger Raptor φωλιάζει στο μηχανοστάσιο 405 άλογα και 583 Nm.
Συνεπώς το «150άρι» εξακολουθεί να κοιτάει το κορυφαίο Ranger από πολύ ψηλά. Το αυτοκίνητο έρχεται κανονικά στη Γηραιά Ήπειρο, αν και όχι μέσω του επίσημου δικτύου της Ford. Παρόλα αυτά, αν κάποιος θέλει και φτάνουν οι τσέπες του (γιατί το Raptor κάνει πάνω από 70.000 ευρώ, προ εκτελωνισμού), μπορεί να αγοράσει ένα F-150 Raptor και να προκαλέσει πανικό στους «γρήγορους» του δρόμου. Παρά τους 2,5 τόνους του, το Raptor φτάνει και κρατάει «σβηστά» ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, περιοριζόμενο ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Συνθήκη υποχρεωτική λόγω μεικτών ελαστικών και τεράστιου βάρους, αλλά αν πάρεις την πρωτοβουλία να βάλεις λάστιχα επιδόσεων και αφαιρέσεις τον κόφτη, άνετα περνάς τα 210 χλμ./ώρα.
Και μέχρι τα 180 χλμ./ώρα όμως, αν δεις την υποβλητική παρουσία του κορυφαίου F-150 να σου γεμίζει τον καθρέπτη θα κάνεις άρον άρον δεξιά. Κυριότερα το πώς θα το δεις να «φορτώνει» από πίσω, καθώς η επιτάχυνση του θηριώδους pick up δεν απέχει από εκείνη ενός sportscar. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,9 δλ., την ώρα που οι ρεπρίζ 60-90 χλμ./ώρα και 90-120 χλμ./ώρα «καθαρίζουν» (με kickdown στο 10άρι αυτόματο) σε μόλις 2,9 δλ. και 3,9 δλ. αντίστοιχα.