Το GR Yaris δεν σταματά να μπλέκεται σε «καβγάδες». Ειδικά με το Honda Civic Type R οι αντεγκλήσεις είναι συνεχείς. Το MINI JCW GP ήρθε να βάλει μυαλό στο τετρακίνητο Toyota, όμως ο Ιάπωνας ζητάει ρεβάνς. Το ίδιο και το «Τάπερ», που στέλνει το Limited Edition για εκδίκηση.
Type R και JCW GP μοιάζουν αρκετά κάτω από το καπό, καθώς αμφότερα διαθέτουν 2λιτρους τετρακύλινδρους τούρμπο να τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς. Στο Honda η απόδοση είναι 320 ίπποι και 400 Nm, με το MINI να υπολείπεται μεν σε άλογα (306) αλλά να πλεονεκτεί σε ροπή (450 Nm). Η κυριότερη διαφορά τους εντοπίζεται στη μετάδοση, όπου το βρετανικό hot hatch έχει 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το ιαπωνικό 6άρι χειροκίνητο. Εν πολλοίς, εκεί οφείλεται η διαφορά του μισού δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (5,2 δλ. το GP, 5,7 το Type R). Το Civic πάντως επιταχύνει για περισσότερη ώρα, φτάνοντας στα 272 χλμ./ώρα (αντί 265 χλμ./ώρα του MINI).
Το GR Yaris έχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης, παρότι υστερεί σε ισχύ και χωρητικότητα (τρικύλινδρος 1.6 τούρμπο, 261 άλογα και 360 Nm). Το κιβώτιο είναι και εδώ 6άρι χειροκίνητο, με την Toyota να ανακοινώνει λιγότερο από 5,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 230 χλμ./ώρα. Μέχρι στιγμής, μετράει δυο νίκες απέναντι στο απλό Civic Type R και μια ήττα κόντρα στο JCW GP. Πώς τα κατάφερε στο πρώτο συναπάντημα των τριών τους;