Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Mercedes-AMG A45 S είναι περισσότερη ισχύς. Από τη στιγμή, όμως, που ο M139 κινητήρας είναι φίλος της βελτίωσης, ο τομέας του tuning ψάχνει το ταβάνι του.
Ο γερμανικός οίκος Posaidon έχει στις τάξεις του μία από τις ισχυρότερες -και σίγουρα την πιο ιδιαίτερη εμφανισιακά- προτάσεις για το mega hatch από τη Στουτγκάρδη. Το ντύσιμο α λα «Fake Taxi» προϊδεάζει για την διάθεση όποιου οδηγεί ή βρίσκεται μέσα στην RS 525, που όπως πολύ καλά υποθέτετε, φανερώνει την ισχύ του αυτοκινήτου. Μεγαλύτερο τούρμπο, επαναπρογραμματισμένος εγκέφαλος και νέα εξάτμιση αυξάνουν την απόδοση του 2λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο στα 525 άλογα και 600 Nm (+103 ίπποι και 100 Nm), με τις αλλαγές στο λογισμικό του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη να αναλαμβάνουν τη διαχείρισή τους.
Δείτε ακόμα: Τέρας Brabus Rocket με 900 ίππους και 1.250 Nm!
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,4 δλ. (3,9 η A45 S) και η τελική αγγίζει το -εξωφρενικό για αυτοκίνητο της κατηγορίας- νούμερο των 324 χλμ./ώρα (εννοείται ότι ο κόφτης των 250 έχει πάει περίπατο)! Την RS 525 την έχουμε δει και παλιότερα, όμως τώρα η Posaidon προσφέρει ένα πακέτο, ονόματι Tracktool, για όσους θέλουν να γράφουν ταχύτατους γύρους σε πίστες (πρωτίστως, στο Nurburgring). Τα φρένα είναι μεγαλύτερα, η ανάρτηση ρυθμιζόμενη, τα καθίσματα αγωνιστικά με ζώνες 6 σημείων, τα λάστιχα ημισλίκ, ενώ δεν λείπει το rollcage στη θέση των πίσω καθισμάτων!
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ όλων των εποχών από τη Mercedes! (+video)
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το δημιούργημά τους σε μια τυχαία στιγμή στο Nordschleiffe πήρε στο κυνήγι μια Porsche 991 GT3 RS, κολλώντας στον προφυλακτήρα της για ολόκληρη τη διάρκεια του γύρου. Προς τιμήν τους, παραδέχονται πως δεν γνωρίζουν αν πήγαινε «τέζα» ο οδηγός της. Υπολογίζουν, ωστόσο, πως η RS 525 γυρνάει την «Πράσινη Κόλαση» σε λιγότερο από 7.20.00.