Μπορεί να έχουν περάσει 15 χρόνια από το τέλος παραγωγής του Honda Integra Type R DC5, όμως τα «κοκόρια» του VTEC στον K20A ακόμα αντιλαλούν. Και τώρα που το Integra επιστρέφει, η προσμονή για διάδοχο της κορυφαίας έκδοσης είναι μεγαλύτερη από ποτέ.
Το Integra αποτελεί ένα από σημαντικότερα αυτοκίνητα του Ιάπωνα κατασκευαστή, με το Type R DC2 να λογίζεται ως το καλύτερο μπροστοκίνητο όλων των εποχών. Η Honda δεν είχε αφήσει -ευθέως- να εννοηθεί πως θα μπορούσε να υπάρξει συνεχιστής, όμως το πρωτότυπο Acura Type S Concept, που μας προϊδέασε για το εκθαμβωτικό νέο TLX, δημιούργησε προσδοκίες για επιστροφή του Integra – τουλάχιστον με τη μορφή του Type S. Προσδοκίες που εκπληρώθηκαν πανηγυρικά! Ο Jordan Rubinstein-Towler μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το επόμενο Type R, μέσα από μια σειρά από εντυπωσιακά renderings.
Στο εμπρός συναντάμε μια παραλλαγή των μακρόστενων φαναριών του DC2, σε πιο μικρή και αμυγδαλωτή εκτέλεση. Πίσω, δεν θα μπορούσαν παρά να βρίσκονται τα παραλληλόγραμμα, που συναντούσαμε (με παραλλαγές) στις πρώτες 3 γενιές του Integra (1986-2001, από το ’01 μέχρι το ’06 περισσότερες οι αλλαγές στο DC5). Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι λιτές γραμμές και τα κόκκινα καθίσματα, με τα renderings μέσα-έξω να φαντάζουν έτοιμα για παραγωγή. Βέβαια, έχοντας δει μέρος από το εμπρός τμήμα του νέου Integra γνωρίζουμε πως δεν έχει πολλή συνάφεια με τις ψηφιακές εικόνες, ωστόσο δεν παύουν να είναι εντυπωσιακές.
Ο Rubinstein πήρε πολύ σοβαρά το πρότζεκτ του, ανακοινώνοντας μέχρι βάρος και ισχύ: 1.270 κιλά και 280 ατμοσφαιρικά άλογα, από τον 2.4 i-VTEC. Το πραγματικό Integra