Η Mercedes διευρύνει την γκάμα της GLA, παρουσιάζοντας την κορυφαία εκδοχή της και απόδοση που κυμαίνεται από 387 μέχρι 421 άλογα!
Δεν χρειάζονται πολλές ματιές για να ξεχωρίσει κάποιος τις 45 και 45S από τις απλές GLA. Οι προφυλακτήρες της AMG, οι ζάντες 19 και 20 ιντσών (αναλόγως έκδοσης), οι 4πίστονες δαγκάνες με δίσκους 350×34 χλστ. εμπρός και οι μονοπίστονες πίσω με δίσκους 330×22 χλστ. πίσω (διάτρητοι και αεριζόμενοι), που για την S γίνονται 6πίστονες εμπρός με δίσκους 360×36 χλστ. με κόκκινες δαγκάνες και το μαύρο λογότυπο AMG., η γρίλια Panamerica και το αεροδυναμικό πακέτο (splitter, ποδιές, αεροτομή – ειδικά στην S) ξεχωρίζουν την ήρα από το σιτάρι. Στο σπορ και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό, οι διαφορές εντοπίζονται τα κίτρινα διακοσμητικά και οι ίδιας απόχρωσης ραφές.
Δείτε ακόμα: Η Mercedes-AMG A45 S «σαπίζει» τους συμπατριώτες της (+video)
Την κίνησή τους αναλαμβάνει το πανίσχυρο αλουμινένιο 2λιτρο twinscroll turbo μηχανικό σύνολο με μέγιστη πίεση στα 2,1 bar. Στην GLA 45 4MATIC+ απόδοση φτάνει τους 387 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και τα 480 Nm μεταξύ 4.750-5.000 σ.α.λ., ενώ στην πανίσχυρη S η ισχύς ανεβαίνει στους 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και η ροπή στα 500 Nm στις 5.000-5.250 σ.α.λ. Η ισχύς σε κάθε περίπτωση περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω της πλήρως μεταβαλλόμενης τετρακίνησης 4MATIC+ και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT 8G.
Αναμενόμενα οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές. Οι Γερμανοί ανακοινώνουν πως μόλις 4,3 δλ. χρειάζονται για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την τελική να φτάνει στα 270 χλμ./ώρα για την κορυφαία S! Όχι ότι η απλή GLA 45 έχει λόγους να ζηλεύει. Στα πρώτα 100 χλμ./ώρα φτάνει μόλις 1 δέκατο αργότερα (4,4 δλ.) και η τελική της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πολλά προγράμματα οδήγησης, ανάλογα τις διαθέσεις του και που θα κινηθεί, μέσω του AMG DYNAMIC SELECT: Slippery, Comfort, Sport, Sport +, Individual και Race (στάνταρ για τα S μοντέλα, περιλαμβάνεται στο προαιρετικό AMG DYNAMIC PLUS για τα βασικά μοντέλα). Επίσης, το ESP έχει τρεις διαβαθμίσεις, τις Basic, Advanced, Pro ή Master (στάνταρ στα S μοντέλα). Στο AMG DYNAMICS, στα προφίλ Basic και Advanced η τετρακίνηση είναι σεταρισμένη στο Comfort mode, ενώ στο Pro και Master (στάνταρ στα S μοντέλα) η τετρακίνηση γυρίζει στο Sport mode.
Διαβάστε επίσης: Το «έξυπνο» κουμπί της νέας Mercedes GLA (+video)
Επίσης υπάρχει το σύστημα AMG TORQUE CONTROL, που επενεργεί στην κατανομή της ροπής μεταξύ των δυο πίσω τροχών και συνεισφέρει στην ευελιξία, τη σταθερότητα και την ταχύτητα στις εναλλαγές πορείας.