Η κατηγορία των υπερπολυτελών SUV απέκτησε νέο «παίκτη», με τη μορφή της Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC, η οποία βάζει στο στόχαστρο τις Bentley Bentayga και Rolls-Royce Cullinan.
Η νέα Maybach βασίζεται στη Mercedes-Benz GLS, όμως πηγαίνει την πολυτέλεια, το exclusivity και την ποιότητα σε άλλα επίπεδα. Εμφανισιακά, δεσπόζει το έμβλημα της Maybach στο καπό, η θεόρατη και επιβλητική χρωμιωμένη γρίλια, μαζί με τον νέο προφυλακτήρα που ενσωματώνει χρώμιο στην εισαγωγή αέρα, ενώ η ίδια τεχνοτροπία ακολουθείται στην ποδιά. Στο προφίλ, κυριαρχούν οι ζάντες των 22 ιντσών (βασικός εξοπλισμός) και προαιρετικά 23 ιντσών, με το νίκελ να συνεχίζει στο πλαίσιο των παραθύρων, τη μεσαία κολόνα, τις ράγες οροφής και τα μαρσπιέ.
Δείτε ακόμα: Νέες Mercedes GLE και GLS 63 S με 612 ίππους
Το πίσω μέρος δεν θα μπορούσε να στερείται λάμψης, με τον προφυλακτήρα, το σήμα στην τρίτη κολόνα και τις απολήξεις της εξάτμισης να είναι επίσης χρωμιωμένες. Επιπλέον, η χαρακτηριστική διχρωμία των Maybach προσφέρεται σε 8 διαφορετικούς συνδυασμούς. Συνολικά, το μήκος φτάνει τα 5.205 χλστ., το πλάτος τα 2.030 και το ύψος τα 1.838. Διαστάσεις που μεταφράζονται σε «βασιλικό» χώρο για τους επιβάτες, με την ανάλογη παροχή πολυτέλειας.
Οι πίσω θέσεις είναι ηλεκτρικά ανακλινόμενες και κλιματιζόμενες, ενώ προσφέρουν και λειτουργία μασάζ. Στην τετραθέσια έκδοση, ανάμεσα στα πίσω καθίσματα υπάρχουν ανακλινόμενα τραπεζάκια και ψυγείο για σαμπάνιες, τη στιγμή που ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 1.103 χλστ., ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.340 χλστ. στο «chauffeur mode», που μετακινεί το κάθισμα του συνοδηγού. Η ηλεκτρική πανοραμική οροφή μπορεί να αλλάζει διαφάνεια ανάλογα με τις προτιμήσεις των επιβατών ενώ συρόμενα σκιάδια στα πλευρικά παράθυρα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, δύο ταμπλέτες δίνουν πρόσβαση στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και στους πίσω επιβάτες που μπορούν να ελέγχουν όλες τις παραμέτρους άνεσης της καμπίνας.
Μέχρι και ειδικά εξελιγμένο άρωμα για τη Maybach διατίθεται, με μυρωδιές από λευκά άνθη, δέρμα και πικάντικο τσάι.
Διαβάστε επίσης: Τι διαφορές έχει μια Mercedes S-Class 100.000 από μία 1.000; (+video)
Την κίνηση όλων των ανωτέρων αναλαμβάνει ο γνωστός 4λιτρος V8 twinturbo της Mercedes, εδώ σε απόδοση 558 ίππων και 730 Nm ροπής. Η λειτουργία του υποστηρίζεται από το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V EQ Boost το οποίο προσθέτει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,9 δλ., χρόνος εξαιρετικός για τον χαρακτήρα και τα κιλά (πάνω από 2.300) της Maybach GLS. Η τελική παραδοσιακά περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.ώρα.
Για τον έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος φροντίζει η αερανάρτηση Airmatic, ενώ προαιρετικά διατίθεται και η ενεργή αερανάρτηση με τεχνολογία E-Active Body Control, η οποία στη λειτουργία Maybach προσφέρει κορυφαία επίπεδα άνεσης για τους πίσω επιβάτες. Όταν το όχημα παρκάρει, η ανάρτηση χαμηλώνει ελαφρώς διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο σε συνδυασμό με τα ανακλινόμενα και φωτιζόμενα σκαλοπάτια από αλουμίνιο.