Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Transport & Enviroment (Μεταφορές και Περιβάλλον) αναφέρει ότι η Mercedes είναι ο μεγαλύτερος «απατεώνας» στην Ευρωπαϊκή δοκιμή οικονομίας καυσίμου. Η T&E λέει ότι οι διαφορές μεταξύ πραγματικής και εργοστασιακής κατανάλωση ανέρχεται στο πολύ υψηλό ποσοστό της τάξεως του +40%, όταν ο μέσος όρος μεταξύ όλων των κατασκευαστών είναι +31%.
Ο τρόπος της τυποποιημένης κατανάλωσης καυσίμου που ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αναφέρουν για όλα τα μοντέλα τους θα αλλάξει το 2017 και θα είναι μια πιο ρεαλιστική παγκόσμια δοκιμή. Ωστόσο, οι εταιρείες από την πλευρά τους προσπαθούν να αναβάλλουν την ημερομηνία μέχρι τουλάχιστον το 2022. Άλλωστε είναι ευρέως γνωστό ότι σε πραγματικές συνθήκες τα αυτοκίνητα καταναλώνουν σημαντικά περισσότερο καύσιμο από την τιμή που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.