Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει σιγά – σιγά να κάνει τα πρώτα της βήματα και στην χώρα μας μέσω της διάθεσης αυτοκινήτων που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (βλ. δοκιμή BMW i3), αλλά και της ανάπτυξης δικτύου φόρτισης. Το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ χαμηλό αφού κυμαίνεται στο 1€/100 χλμ., πολύ χαμηλότερα από οποιοδήποτε τύπο καυσίμου, ωστόσο τα μοντέλα είναι ακόμα λίγα, ακριβά και η αυτονομία τους κυμαίνεται στα 150 χλμ.
Στα πλαίσια του προγράμματος Green eMotion, η ΔΕΗ η οποία αποτελεί έναν από τους 43 εταίρους, έχει αναλάβει τη δημιουργία πιλοτικού έργου ηλεκτροκίνησης δεύτερης γενιάς στην πόλη της Κοζάνης και επέκτασης της πιλοτικής εγκατάστασης στην Αθήνα. Το πιλοτικό έργο ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, που είναι ένα από τα δύο που υλοποιούνται στην Ευρώπη (το δεύτερο γίνεται από την RWE στην Βουδαπέστη), περιλαμβάνει την εγκατάσταση δημόσιων σταθμών φόρτισης σε πεζοδρόμια και την κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων οχημάτων µε εφαρμογή όλων των αποτελεσμάτων του Green eMotion για την δημιουργία της Πανευρωπαϊκής ηλεκτροκίνησης
Ο τομέας των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένας αναδυόμενος τομέας, ο οποίος μπορεί, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να δημιουργήσει έως και 700.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα 10 χρόνια. Από αυτές τις θέσεις εργασίας, τεκμηριωμένα η Ελλάδα μπορεί να δημιουργήσει τουλάχιστον τις 7.000.
Μέχρι σήμερα με το πρόγραμμα Green eΜotion χρησιμοποιούνται πάνω από 2.000 ηλεκτρικά οχήματα στις περιοχές επιδείξεων, έχει δημιουργηθεί ένα δίκτυο με πάνω από 2.500 σημεία φόρτισης, ενώ εκτιμάται ότι στην Ευρώπη το 2015 τα ηλεκτρικά οχήματα θα προσεγγίζουν τις 70.000 και τα σημεία φόρτισης θα ξεπεράσουν τις 80.000.