Στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, όπου νικήτρια στέφθηκε η Porsche 919 Hybrid, ακολουθούμενη από το Toyota TS050 Hybrid και το Audi R18, η Ford με το #68 Ford GT των Sébastien Bourdais, Joey Hand και Dirk Müller στέφθηκε νικήτρια στην κατηγορία GTE. Παράλληλα, Το #69 Ford GT πλαισίωσε τους νικητές στην 3η θέση του βάθρου, ενώ τα #66 και #67 Ford GT τερμάτισαν στην τέταρτη και ένατη θέση αντίστοιχα.
Το Ford GT αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πέρσι στο Le Mans, και η νίκη του σημειώθηκε 395 ημέρες από τότε που το αυτοκίνητο λειτούργησε για πρώτη φορά, στις 20 Μαΐου, 2015, στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά. Μία Ηράκλεια προσπάθεια από την ομάδα Ford Chip Ganassi μεταμόρφωσε το όχημα σε νικητή του Le Mans μέσα σε ένα χρόνο.
Μετά από μία τιτάνια μάχη με τη #82 Ferrari, το #68 Ford GT τέθηκε επικεφαλής για το φινάλε του αγώνα των 20 ωρών. Ο Hand ήταν πίσω από το τιμόνι και στις τρεις περιπτώσεις που το Ford πέρασε τη Ferrari, αναζωπυρώνοντας έναν ανταγωνισμό 50 χρόνων μεταξύ των δύο κατασκευαστριών.
Το #66 Ford GT, μεοδηγούς τους Billy Johnson, Stefan Mücke και Olivier Pla διεκδικούσε ένα κορυφαίο αποτέλεσμα στην αρχή του αγώνα, αλλά ένα μικρό ηλεκτρικό πρόβλημα ανέστειλε την επίθεσή τους.
Το #67 Ford GT των Marino Franchitti, Andy Priaulx και Harry Tincknell αντιμετώπισε θέμα με το κιβώτιο στο ξεκίνημα του αγώνα, έπρεπε λοιπόν να είναι προσεκτικοί επί 24 ώρες, τερματίζονται τελικά στην 9η θέση.
Με την 175η νίκη του ως ιδιοκτήτης ομάδας, ο Chip Ganassi γίνεται ο μοναδικός στην ιστορία που έχει κερδίσει στους αγώνες Indianapolis 500, Daytona 500, Brickyard 400, Rolex 24 At Daytona, 12 Hours of Sebring και Le Mans 24 Hours.