Η Hyundai ανακοίνωσε όλες τι απαραίτητες πληροφορίες, νέες φωτογραφίες και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο, δεύτερης γενιάς i20, το οποίο διαφέρει σημαντικά και είναι πλήρως εκσυγχρονισμένο από το πρώτης γενιάς i20 και βασίζεται σε νέα πλατφόρμα. Εξωτερικά όχι μόνο δείχνει αλλά και είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αφού μεγάλωσε σε μήκος και πλάτος κατά 40 χλστ. και 24 χλστ. αντίστοιχα, το ύψος του μειώθηκε κατά 15 χλστ. και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 45 χλστ. (βλ. παρακάτω αναλυτικά τις διαστάσεις). Παράλληλα μειώθηκε ο αεροδυναμικός συντελεστής στο Cd: 0,30 από 0,32.
Με την αύξηση των διαστάσεων ωφελήθηκαν με την σειρά τους και οι διαθέσιμοι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Συγκριτικά με το προγενέστερο i20, το νεότερο προσφέρει 33 χλστ. περισσότερο αέρα για τα κεφάλια εμπρός, 24 χλστ. πιο πολύ χώρο για τα πόδια και +15 χλστ. στο ύψος των ώμων, ενώ πίσω το πλάτος ωφέλιμο πλάτος των 1.350 χλστ. είναι αρκετό για τρεις φιλοξενούμενους. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε από τα 295 λτ. στα 326 λτ., τιμή η οποία είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Βελτιωμένη με την σειρά της είναι και η ποιότητα, αφού η Hyundaiαναφέρει ότι στο ταμπλό και στις πόρτες έχει γίνει χρήση μαλακού στην υφή και ανθεκτικού πλαστικού.
Η νέα πλατφόρμα υπόσχεται υψηλότερη στρεπτική ακαμψία χάρη στην χρήση ελαφριού και υψηλής αντοχής ατσαλιού σε ποσοστό 42% έναντι 16% το πρώτης γενιάς i20. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ποιότητα κύλισης και στη μείωση των θορύβων κατά την κίνηση του αυτοκινήτου.
Για την κίνησή του υπάρχουν τα βελτιωμένα μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.2 λτ. με 75 και 84 ίππους και το 1.4 λτ. με 100 ίππους, καθώς και οι ντίζελ των 1.1 και 1.4 λτ. με 75 και 90 ίππους αντίστοιχα. Πιο αναλυτικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στα παρακάτω προσωρινά τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο κατανάλωση και εκπομπές CO2 δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.
Το νέο i20 εφοδιάζεται με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χάρη και στο πιο συμπαγές πλαίσιο, το μακρύτερο μεταξόνιο και τα πλατύτερα μετατρόχια. Το τιμόνι έχει 2,7 στροφές από άκρη σε άκρη και η Hyundai αναφέρει ότι είναι εύχρηστο στους ελιγμούς, ωστόσο πιστεύουμε να έχει βελτιωθεί και σε αίσθηση, όπου μειονεκτεί το πρώτης γενιάς i20.
Έκδοση | 1.25 75 PS | 1.25 84 PS | 1.4 100 PS | 1.1 75 PS | 1.4 90 PS |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη | Ντίζελ | Ντίζελ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.248 | 1.248 | 1.368 | 1.120 | 1.396 |
Ταχύτητες | 5 | 5 | 6 (4 Auto) | 6 | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 75/5.500 | 84/6.000 | 100/6.000 | 75/4.000 | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 122/4.000 | 122/4.000 | 134/3.50 | 180/1.750 | 240/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,6 | 13,1 | 11,6 | 16,0 | 12,1 |
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) | 160 | 170 | 184 | 159 | 175 |
Βάρος (κιλά) | 1.040 | 1.040 | 1.060 | 1.143 | 1.165 |
Διαστάσεις – χώροι | |
Μήκος (χλστ.) | 4.035 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.734 |
Υψος (χλστ.) | 1.474 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.570 |
Εσωτερικό μήκος (χλστ.) | 1.815 |
Εσωτερικό πλάτος (χλστ.) | 1.436 |
Εσωτερικό ύψος (χλστ.) | 1.242 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 326-1.042 |