Προορισμένο να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αλλά και μεγάλη συμμετοχικότητα στην οδήγηση, το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την POSCO, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας.
Δείτε ακόμα: Νέα SsangYong Tivoli & XLV «ECO» με υγραέριο
Το νέο πλαίσιο (τύπου σκάλας) του νέου Rexton χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος.
Βάσει του συνδυασμού των παραπάνω χαρακτηριστικών, το νέο Rexton είναι σχεδιασμένο να προσφέρει μια μεστή οδηγική εμπειρία, με καλά κρατήματα, ισόποση κατανομή βάρους στους δύο άξονες, εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, με κορυφαία ελκτική ικανότητα αλλά και πολύ περιορισμένο δείκτη NVH (Noise, Vibrations, Harshness) έτσι όπως προκύπτει από τη χρήση πλαισίου τύπου σκάλας και όχι μονοκόματου (monocoque). Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, εκτός, από την δεδομένα καλύτερη ανθεκτικότητα στις εκτός δρόμου προκλήσεις. Παράλληλα, μελέτες έχουν δείξει, ότι ο συγκεκριμένος τύπος πλαισίου στα μεγάλα SUV εξασφαλίζει και καλύτερη συμπεριφορά στις συγκρούσεις, αναφορικά με την προστασία των επιβατών, αφού απορροφά αποτελεσματικότερα την ενέργεια της σύγκρουσης.
Δείτε ακόμα: Παγκόσμια πρωτιά με παράθυρα αφής ετοιμάζει η SsangYong
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην επικείμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ, στις 30 Μαρτίου 2017, ενώ οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, θα εκκινήσουν μετά το καλοκαίρι.