Ο νέος κινητήρας 1.0 TSI της Volkswagen έχει τοποθετηθεί ήδη σε αρκετά μοντέλα του γερμανικού ομίλου, αντικαθιστώντας τον 1.2 TSI. Η πιο πρόσφατη προσθήκη έγινε στην Skoda Octavia, η οποία εκτός από το γεγονός ότι είναι η πρώτη Octavia με 3κλυλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα, αποτελεί παράλληλα και το πρώτο μοντέλο της Skoda με αυτό το downsized μηχανικό σύνολο.
Παρά τη μικρότερη χωρητικότητά του και τον ένα λιγότερο κύλινδρο από τον πολύ καλό σε απόδοση και χαρακτηριστικά λειτουργίας 1.2 TSI, ο 1.0 TSI διαθέτει υψηλότερη απόδοση, προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και με λιγότερες εκπομπές CO2. Επίσης, συνδυάζεται τόσο με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το αυτόματο DSG των 7 ταχυτήτων.
Πιο αναλυτικά χαρακτηριστικά παραθέτουμε στους παρακάτω πίνακες:
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 1.0 TSI | 1.2 TSI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 | 1.197 |
Ταχύτητες | 6 (7DSG) | 6 (7DSG) |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 115/5.500 | 110/4.600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.000 | 175/1.400 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 (10,0) | 10,2 (10,3) |
60-100 χλμ./ώρα με 5η ταχ. | 10,4 (11,2) | 11,8 (12,8) |
80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχ. | 11,0 (11,8) | 12,9 (14,0) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 202 | 199 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,5 (4,5) | 4,9 (4,9) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 106 | 114 |
Βάρος (κιλά) | 1.225 (1.250) | 1.230 (1.255) |
Σε παρένθεση με το DSG |