Η Hyundai επιστρέφει με άγριες διαθέσεις στο Pikes Peak, έπειτα από 11 χρόνια απουσίας. «Όπλο» της δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Ioniq 5 N, το οποίο κατεβαίνει στη θρυλική ανάβαση με σκοπό να σπάσει μια σειρά από ρεκόρ.
Οι Κορεάτες ετοιμάζουν 4 Ioniq 5 N, προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαφορετικές κατηγορίες. Τα δυο αφορούν τα SUV/crossover και τα ηλεκτρικά παραγωγής, όντας πλήρως εργοστασιακά πέρα από την απαραίτητη παρουσία roll cage στη θέση των πίσω καθισμάτων, αλλά και του αγωνιστικού μπάκετ με ζώνες 6 σημείων, για λόγους ασφαλείας. Τα δυο Ioniq 5 N παραγωγής θα οδηγηθούν από τον 11άκις νικητή του Pikes Peak, Paul Dallenbach, και τον πιτσιρικά Ron Zaras. Τα άλλα δυο θα έχουν βελτιώσεις σε αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα, με τον οδηγό της Hyundai στο WRC, Dani Sordo, και τον 4 φορές νικητή/κάτοχο του τίτλου «King of the Mountain» στο Pikes Peak, Robin Shute.
Η Hyundai διαθέτει επίσης τεχνικούς και μέλη πληρώματος που έχουν μεγάλη εμπειρία στο Pikes Peak. Αυτοί οι ειδικοί κατανοούν τη διαδρομή, τον καιρό και την ανάγκη να είσαι ευέλικτος όταν κινείσαι πάνω και κάτω στο βουνό κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Οι αναβαθμίσεις στα δυο «φτιαγμένα» Ioniq 5 N δεν ανακοινώνονται λεπτομερώς, ωστόσο πιθανότατα το σύστημα κίνησης να παραμείνει όπως στα άλλα δυο. Κοινώς δυο ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνδυαστικά 610 ίππων και 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost), επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,3 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 260 χλμ./ώρα, όπου παρεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής.