H παρουσίαση του υβριδικού Avenger 4xe συνοδεύτηκε από ενθουσιώδη υποδοχή, κι όχι μόνο λόγω εμφάνισης. Η Jeep εξελίσσεται σε μετρ του εξηλεκτρισμού, προσαρμόζοντας ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες στο τετρακίνητο pedigree των αυτοκινήτων της. Δεν είναι τυχαίο πως στην αγορά της Αμερικής, η Jeep κάνει το «1-2» στην κορυφή των plug-in hybrid πωλήσεων. Και σύμφωνα με τον CEO της, έπεται συνέχεια.
Ο Antonio Filosa μίλησε στο CNBC και αποκάλυψε ότι έρχονται κι άλλα υβριδικά με τις 7 γρίλιες στη μάσκα, αρχής γενομένης από το Gladiator 4xe. Στις αρχές του 2025 περιμένουμε το PHEV pick up της Jeep, ενώ αργότερα στο επόμενο έτος-αρχές του 2026 αναμένουμε range extended εκδόσεις για το ηλεκτρικό Wagoneer S. Στο μεγάλο SUV το θερμικό μοτέρ θα αναλάβει ρόλο γεννήτριας για τη μπαταρία, αλλά και πάλι ως plug-in υβριδικό θα λογίζεται. Μια κατηγορία που ο Filosa περιμένει 160.000-170.000 πωλήσεις φέτος για την εταιρία του, στοχεύοντας σε μια αύξηση 50% συγκριτικά με πέρσι.
Αναφορικά με το πολυαναμενόμενο Gladiator 4xe, οι πληροφορίες το θέλουν να φέρει το σύστημα του ομώνυμου Wrangler. Δυο ηλεκτρικά μοτέρ τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 400V/17,3 kWh και συνεργάζονται με τον 2.0λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, για μια συνδυαστική απόδοση 380 ίππων και 637 Nm ροπής. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite αναλαμβάνει τη μετάδοση της κίνησης, ενώ με τη χρήση των επιλογών 4×4 των Selec-Trac (Sahara 4xe) και Rock-Trac (Rubicon 4xe), παρέχεται η δυνατότητα κίνησης στους πίσω τροχούς, η αυτόματη επιλογή 4×4 και η μόνιμη 4κίνηση με κοντές σχέσεις.