Τον Οκτώβριο του 2022, η Jeep είχε παρουσιάσει το Avenger 4×4 Concept. Στις αρχές του έτους ήρθε η επιβεβαίωση για έκδοση παραγωγής, μέσα από την ανακοίνωση της εταιρίας και τα πρώτα τεχνικά στοιχεία για το Avenger 4xe. Τώρα είναι η ώρα της επίσημης πρεμιέρας για το μοντέλο, που θέλει να γίνει το ικανότερο off-road στα B-SUV (κι όχι μόνο).
Εμφανισιακά το Avenger 4xe διαχωρίζει κατευθείαν τη θέση του από την υπόλοιπη γκάμα, χάρη στο πολύ πιο «γυμνασμένο» παρουσιαστικό του. Οι μαύρες 17άρες ζάντες, που περιβάλλονται από μεικτά ελαστικά, και ο επιθετικός προφυλακτήρας μπροστά, πλαισιώνονται από μια μαύρη φάσα στο καπό και μια πράσινη λωρίδα στο πλάι της, ως δείγμα του οικολογικού -αλλά συνάμα σκληροτράχηλου (ωραία πινελιά ο γάντζος στον πίσω προφυλακτήρα)- χαρακτήρα του υβριδικού και τετρακίνητου B-SUV της Jeep. Στο ίδιο χρώμα βάφονται και λεπτομέρειες στην εισαγωγή του προφυλακτήρα, ενώ οι ποδιές εμφανίζονται σαφώς πιο «μάχιμες» από εκείνες στα απλά Avenger. Η προσοχή σε αυτές τις λεπτομέρειες, όπως και η αποκλειστική παρουσία ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω, χαρίζει στο 4xe προσόντα που θα ζήλευε κάθε SUV ανεξαρτήτως κατηγορίας. Έχουμε και λέμε: 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα περάσματος από νερά βάθους 400 χλστ. και κορυφαίες γωνίες (προσέγγισης 22 μοίρες, ράμπας 21 μοίρες, αποχώρησης 35 μοίρες).
Όλη η υπόσταση της νέας έκδοσης του «Εκδικητή» στηρίζεται στην υβριδική τεχνολογία 4xe. Το υβριδικό σύστημα του Avenger 4xe αποτελείται από τον 1.200άρη υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο των 136 ίππων, σε συνδυασμό με δυο ηλεκτρικά μοτέρ 21 kW (28,56 ίππων) έκαστο. Όπως συμβαίνει και στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη και τις 6 σχέσεις, ενώ ο άλλος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι χάρη στην τεχνολογία «power looping» ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται συνεχώς με ενέργεια, οπότε το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο χωρίς περιορισμούς που αφορούν στο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Το Avenger 4xe μπορεί επίσης να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με χαμηλή ταχύτητα, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η συνολική ροπή ανέρχεται στα 230 Nm και μπορεί να διαμοιραστεί μέχρι 50-50, σαν να υπήρχαν κανονικά μπλοκέ διαφορικά. Το Avenger 4xe προσφέρει 3 διαφορετικά προγράμματα για την τετρακίνηση (50-50, κίνηση εμπρός και αυτόματη εμπλοκή του AWD) και 4 λειτουργίας στο Selec-Terrain (Auto, Snow, Sand & Mud, Sport), έχοντας τη δυνατότητα για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 194 χλμ./ώρα (με το Sport). Παράλληλα, η Jeep αναφέρει πως η ελαστικότητα του κινητήρα είναι βελτιωμένη κατά 20%, κάτι που βοηθά το έργο του οδηγού σε κάθε έδαφος και περιβάλλον κίνησης.
Ύστερα και από την προσθήκη της έκδοσης 4xe στην γκάμα του Avenger, η Jeep ολοκληρώνει με ακόμα μεγαλύτερη συνέπεια τη δέσμευσή της για την κάλυψη όλων των αναγκών που έχουν οι πελάτες της. Με την αμιγώς ηλεκτρική, τη θερμική, την ήπια υβριδική και τώρα με την εξηλεκτρισμένη τετρακίνητη έκδοση, το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις Jeep μπορεί να διευρύνει ακόμα περισσότερο το όριο των υψηλών ικανοτήτων σε συνδυασμό με τη βιωσιμότητα.