Κάθε μέρα ακούμε κι από μια κατάργηση V8 ή V12 κινητήρα. Έτσι, για αλλαγή, να διαβάσουμε πανευτυχείς και το αντίθετο: μια εταιρία να επαναφέρει, αντί να καταργεί, οχτακύλινδρο μοτέρ. Η τιμή αυτή ανήκει στην Jeep, η οποία κάνει το δυναμικό comeback στο μηχανοστάσιο του Wrangler.
Ενώ οι Αμερικανοί είχαν ανακοινώσει στις αρχές του έτους πως την αποχώρηση του 6.4 V8 Hemi, λίγους μήνες μετά αλλάζουν γνώμη και τον προσθέτουν εκ νέου στη γκάμα του Wrangler. Το Rubicon 392 εξακολουθεί να παράγει 481 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 637 Nm στις 4.300 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και τριών διαφορικών. Το κορυφαίο Wrangler είναι μεν βαρύ, ξεπερνώντας τους 2,3 τόνους (2.390 κιλά), αλλά με τόση δύναμη δεν δυσκολεύεται να γράψει χρόνους ανάλογους αυτοκινήτων με τα μισά κιλά.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,5 δλ., ενώ το 400άρι καλύπτεται σε 13 δλ. Όλα αυτά με θηριώδη μεικτά ελαστικά, που προσανατολίζονται ξεκάθαρα σε χρήση εκτός δρόμου. Αυτά είναι και ο λόγος που η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, διαφορετικά το Wrangler Rubicon θα ξεπερνούσε με άνεση τα 200 χλμ./ώρα. Βέβαια, πέρα από τα λάστιχα, σε τέτοιες ταχύτητες παίζουν ρόλο η αεροδυναμική μπουκαπόρτας που έχει το Wrangler, όπως και η τεράστια απόσταση των 28,2 εκατοστών από το έδαφος, αλλά και το ύψος που αγγίζει τα 1,90 μέτρα (1.892 χλστ.).
Τιμές ακόμα δεν ανακοινώνονται, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε εξαψήφια νούμερα. Η τελευταία έκδοση του Wrangler Rubicon 392, η Final Edition, κόστιζε 101.890 δολάρια (94.951 ευρώ).