Ανακλήσεις έχουμε ακούσει, πολλές και διάφορες. Από τις πιο συνηθισμένες, μέχρι τις πιο περίεργες. Ανάκληση σε περιπολικά, όμως, πρώτη φορά. Και όχι για αστείο λόγο, αλλά για σοβαρό τεχνικό πρόβλημα.
Πίσω στον Ιούνιο άρχισαν να εμφανίζονται στις Η.Π.Α. περιστατικά με Dodge Durango στην υπηρεσία του Νόμου, που εμφάνιζαν ξαφνική απώλεια ισχύος. Τα Durango Pursuit είναι από τα δημοφιλέστερα οχήματα στις υπηρεσίες επιβολής τάξης εκεί, οπότε ένα πρόβλημα που τα αφήνει χωρίς δύναμη παίρνει άλλη διάσταση συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Το τελευταίο που χρειάζεται ένας αστυνομικός κατά τη διάρκεια καταδίωξης ή κλήσης σε περιστατικό, είναι να μείνει από το πουθενά χωρίς γκάζι. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν συνέβαινε. Οι αναφορές έκαναν λόγο για στροφάρισμα του κινητήρα κανονικά, σύννομα με το πόσο πάταγε ο οδηγός το δεξί πεντάλ. Απλά το αυτοκίνητο, δίχως προειδοποίηση, σταματούσε να επιταχύνει παρά το πάτημα του γκαζιού και το ανέβασμα των σ.α.λ.
Η Dodge δεν άργησε να εντοπίσει τη βλάβη στη μετάδοση, αλλά όχι σε αυτό καθαυτό το κιβώτιο. Η απώλεια ισχύος προκαλείτο από την εκούσια αλλαγή σε νεκρά, δίχως όμως να υπάρχει κάτι λάθος στα γρανάζια, τα συγχρονιζέ ή το λογισμικό του 8τάχυτου αυτόματου. Η αιτία του κακού ήταν η φούσκα, ούτε καν ο ίδιος ο λεβιές, η οποία λόγω σκληρότητας κάποιες φορές δεν άφηνε τον επιλογέα να κουμπώσει σωστά στο «D», με αποτέλεσμα να «πετάει» την επιλεγμένη ταχύτητα.
Συνολικά 125 περιπολικά Durango εμπίπτουν στο πρόγραμμα ανάκλησης, μέσα από το οποίο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Dodge θα αλλάξουν προληπτικά ολόκληρο το λεβιέ. Πληροφοριακά αναφέρουμε πως το Durango Pursuit έχει στο μηχανοστάσιο τον ατμοσφαιρικό 5.7 V8 Hemi, απόδοσης 360 ίππων στις 5.150 σ.α.λ. και 529 Nm στις 4.250 σ.α.λ.