Ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιστέκονται στις «Σειρήνες» των SUV. Μέχρι πρότινος, η Alpine ήταν μία εξ αυτών. Πλέον, όμως, αφαιρείται από τη λίστα. Ο λόγος αφορά το the A390_β, που προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου. Οι Γάλλοι, ωστόσο, δηλώνουν πεπεισμένοι πως θα περάσει στην παραγωγή.
Το A390_β ανήκει στην υποκατηγορία των κουπέ SUV, με την εμφάνισή του να κάνει τη διαφορά. Τα περίτεχνα LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω χαρακτηρίζουν και κολακεύουν την crossover σιλουέτα, ενώ η χαμηλή γραμμή της οροφής εντείνει την αίσθηση του μήκους. Από κάποιες γωνίες το A390_β θυμίζει υπερυψωμένο και πολύ γυμνασμένο σεντάν, οπότε πράγματι διαφέρει από τα υπόλοιπα «κουποειδή» SUV και τη νόρμα κεκλιμένη οροφή πίσω-μικρό εξόγκωμα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Οι τεράστιες ζάντες αυτονόητα δεν θα περάσουν στην παραγωγή, αλλά μια μικρότερη παραλλαγή τους θα ήταν πολύ όμορφη προσθήκη χάρη στο εμπνευσμένο σχέδιό τους. Οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, ωστόσο, εξαιρετικά δύσκολο θα βρουν το δρόμο προς τις αντιπροσωπείες.
Στο εσωτερικό τώρα, οι Γάλλοι θέλησαν να μεταφέρουν την αίσθηση του κόκπιτ από τα μονοθέσιά τους στη Formula 1, αλλά με θέσεις και χώρους για τέσσερις. Κάθε επιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα αποκλειστικό μπάκετ (αγωνιστικών προδιαγραφών τα οδηγού-συνοδηγού), την ώρα που οδηγός βλέπει ένα αεροπορικού τύπου τιμόνι και παίρνει λίγη από την εσάνς των Pierre Gasly και Esteban Ocon.
Κάτι ανάλογο ευελπιστεί να κάνει και οδηγικά το A390_β, έστω κατά μακρινή προσέγγιση. Η Alpine δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, πέρα από την ύπαρξη 3 ηλεκτροκινητήρων και τη δυνατότητα αποσύμπλεξης του εμπρός άξονα, για περισσότερες πισωκίνητες χάρες. Στην AWD ρύθμιση υπάρχει λειτουργία torque vectoring, οπότε οι Γάλλοι υπόσχονται εγγυημένη οδηγική απόλαυση σε κάθε περίσταση. Για να το διαπιστώσουμε ιδίοις χερσί, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το 2026.