Η Mercedes-Maybach παρουσιάζει το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της, βάζοντας την PHEV τεχνοτροπία στα μονοπάτια της αριστοκρατίας μέσω της S580e.
Εμφανισιακά το μόνο που διαχωρίζει την S580e από την S680, είναι η έξτρα τάπα στο πίσω αριστερό φτερό. «Καθρέπτης» εκείνης στο δεξί, που χρησιμοποιείται για να συνδέει το ντεπόζιτο της βενζίνης με την αντλία. Η νέα τάπα κάνει τον σύνδεσμο μπαταρίας-παροχής, ωστόσο θέλει εκπαιδευμένο μάτι για να εντοπιστεί. Σαφώς εμφανέστερη είναι η απουσία διχρωμίας στο αμάξωμα ως βασική επιλογή, που διαχρονικά αποτελεί σήμα-κατατεθέν των Maybach. Σε κάθε άλλη λεπτομέρεια όμως, η πρώτη plug-in υβριδική Maybach δεν διαφέρει σε τίποτα από την V12 twinturbo.
Ίδια, υπερπολυτελής εικόνα στο εσωτερικό. Δέρμα και ξύλο κορυφαίων προδιαγραφών καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, ενώ 4 οθόνες φροντίζουν για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των τυχερών επιβαινόντων: ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η οθόνη OLED στο κέντρο της κονσόλας των 12,8 ιντσών και δυο 11,6 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για τους πίσω επιβάτες. Μέχρι και αποσπώμενο tablet υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. Φυσικά, από τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ψυγείο που τοποθετείται στο πίσω υποβραχιόνιο και διαθέτει ρυθμιζόμενη θερμοκρασία από +1 έως +7 ° C.
Στα καθέκαστα τώρα, η S580e αξιοποιεί το PHEV σύνολο που απαρτίζεται έναν 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά διτούρμπινο και ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας παράγει 370 ίππους και 500 Nm ροπής, έχοντας παράλληλα την αρωγή 150 ίππων και 440 Νm από το ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 510 άλογα και 750 Nm, ικανά να επιταχύνουν τους 2,4 τόνους της αρχοντικής Γερμανίδας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,1 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται κλασικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει έως τα 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 28,6 kWh μπορεί να ταξιδέψει το αυτοκίνητο μέχρι 113 χλμ. πριν μεσολαβήσει ο βενζινοκινητήρας, φορτίζοντας φουλ σε παροχή 60 kW εντός 30 λεπτών.