Η Opel παρουσίασε προ τριμήνου το νέο Mokka, σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Σήμερα, ακολουθούν οι παραδοσιακές εκδόσεις, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που διατίθεται ως GSi Line.
Δείτε ακόμα: Το Opel Calibra 2ης γενιάς που δεν είδαμε ποτέ
Εμφανισιακά, ηλεκτρικό και θερμικό Mokka δεν ξεχωρίζουν σε τίποτα, πέραν της διπλής απόληξης για την εξάτμιση του δεύτερου. Το GSi Line διακρίνεται χάρις στο μαύρο σήμα, που ενσωματώνεται χρωματικά με τη μάσκα Vizor, και το κόκκινο χρώμα στη λωρίδα του τόξου της οροφής και το εσωτερικό των ζαντών.
Στο εσωτερικό οι διαφορές είναι σαφώς εμφανέστερες, με τις επενδύσεις απομίμησης carbon, το κόκκινο χρώμα στο ταμπλό και τις ραφές, αλλά και τα μπάκετ καθίσματα να κερδίζουν τις εντυπώσεις.Τα βλέμματα επικεντρώνονται στις δυο οθόνες, που σχηματίζουν ένα ενιαίο πάνελ κατά τα πρότυπα του Opel Vizor. Το Pure Panel απαρτίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών κι άλλη μία οθόνη 12 ιντσών στο ταμπλό, με την υπόλοιπη κονσόλα να χαρακτηρίζεται από την έλλειψη διακοπτών και κουμπιών.
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το κοινό πρόβλημα όλων των Opel;
Το Mokka 2ης γενιάς βασίζεται στην πλατφόρμα πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) της PSA και εξοικονομεί έως 120 κιλά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, αυξάνοντας παράλληλα την στρεπτική ακαμψία έως 30%. Η γκάμα των θερμικών μοτέρ ανοίγει με τον 1.200άρη τρικύλινδρο PureTech, απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm, που συνεργάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η ισχυρότερη έκδοση των 130 ίππων και 230 Nm προσφέρει την επιλογή 8τάχυτου αυτόματου, ενώ ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm από 1.5 λίτρα και τέσσερις κυλίνδρους, συνδυαζόμενος αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο και εξασφαλίζοντας μέση τιμή κατανάλωσης 3,8 λίτρων/100 χλμ., μαζί με 100 γρ.CO2/χλμ.