H γκάμα των Ram διευρύνεται με το νέο 1200, που παίρνει θέση στη μεσαία και πιο εμπορική κατηγορία των pick up. Εκεί, δηλαδή, που δραστηριοποιούνται τα Toyota Hilux, Ford Ranger και VW Amarok, με τη βάση να έχει τόσο ιταλική όσο και γαλλική προέλευση.
Το 1200άρι (καμία σχέση με τον κυβισμό) «κριάρι» βασίζεται στο Fiat Titano, που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες, το οποίο με τη σειρά του πατάει στο Peugeot Landtrek και όλα μαζί, στο κινεζικό Changan Kaicene F70. Κανονική Βαβέλ, σε μια τετραμερή συνεργασία που αποτυπώνει με τον πιο παραστατικό τρόπο την παγκοσμιοποίηση στη βιομηχανία. Το νέο Ram διαφοροποιείται εμφανώς από τα τρία αδέλφια του, αλλά μόνο μπροστά και στις ζάντες. Εσωτερικά και στην καρότσα οι διαφορές είναι μικρές, αλλά και πάλι τα σήματα μεταφέρουν την πολυπόθητη αμερικανική αύρα.
Η οποία, βέβαια, μόνο τέτοια δεν είναι κάτω από το περιτύλιγμα. Τα μηχανικά μέρη έρχονται από την Κίνα, αλλά ραφινάρονται από Γάλλους και Ιταλούς, τη στιγμή που τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στη Βραζιλία και την Ουρουγουάη! Κανονικός πολίτης του κόσμου το 1200, με τον 2.4λτ. τετρακύλινδρο ντίζελ 210 ίππων και 450 Nm να αναλαμβάνει να δίνει το ρυθμό και κίνηση είτε πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση αποκλειστικά με την κορυφαία έκδοση Laramie). Ένα 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο ισάριθμων σχέσεων φροντίζει για τη μετάδοση, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά να αναμένονται παρόμοια των Titano/Landtrek (μήκος στα 5,33 μέτρα, 0-100 σε 11,2 δλ., μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.200 κιλά, ελκτική ικανότητα 3.000 κιλά).
Οι πρώτες τιμές που ανακοινώθηκαν αφορούν το Μεξικό, όπου το Ram 1200 εκκινεί από τις 444.900 πέσος (24.593 ευρώ) και φτάνει μέχρι τις 668.900 (36.977 ευρώ).