Στην αρχή της χρονιάς η Lexus παρουσίασε ένα LBX, που έκλεψε όλα τα βλέμματα στο Σαλόνι του Τόκιο. Το Morizo RR στην ουσία είναι η crossover εκδοχή του Toyota GR Corolla, καθώς κάτω από το μυώδες αμάξωμα κρύβονται τα μηχανικά μέρη του hot hatch συγγενή. Η αποδοχή του πρωτοτύπου ήταν τέτοια, ώστε πρακτικά σήμαινε πως οι Ιάπωνες θα το έβαζαν κατευθείαν στην παραγωγή. Σήμερα ήρθε η ώρα να γίνει πράξη η υπόσχεση του Akio Toyoda!
Το hardcore LBX ξεχωρίζει οπτικά χάρη στον προφυλακτήρα με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή και τα αεροδυναμικά στοιχεία στις πλευρικές, το κίτρινο σιρίτι στη μάσκα, τις διακριτικές πλαϊνές ποδιές, τις 19άρες ζάντες (σε ελαστικά 235/45) και τις διπλές μπούκες στο νέο προφυλακτήρα πίσω. Η κίνηση του LBX Morizo RR τώρα, εναπόκειται στον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο του GR Corolla. Η ισχύς φτάνει τα 304 άλογα και 400 Nm ροπής, ακριβώς όπως στο μεγάλο hot hatch της Toyota, πάντα σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Εναλλακτικά, υπάρχει και το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που έκανε πρεμιέρα στο νέο GR Yaris.
Συνεπώς, το LBX Morizo μοιράζεται στοιχεία και από τα δυο «εργαλεία» της Gazoo Racing. Σε ανάλογη κλίμακα κινούνται οι επιδόσεις, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 5,2 δλ. (δεν αποσαφηνίζεται αν είναι με το μηχανικό ή το αυτόματο). Τελική δεν ανακοινώνεται, αλλά αν ο κόφτης παραμένει στα επίπεδα των GR Yaris/Corolla, θα πρέπει να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.
Αντίθετα, μια χαρά ανακοινώνονται τιμές. Η Lexus δεν χάνει χρόνο και ανοίγει επιτόπου τις παραγγελίες στην Ιαπωνία, με αρχική τιμή τα 6,5 εκατ. γεν (38.150 ευρώ). Οι πιο απαιτητικοί μπορούν να κοιτάξουν την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Bespoke Build, που προσφέρει διάφορες λεπτομέρειες μέσα-έξω (με κυρίαρχη τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων). H τιμή ανεβαίνει στα 7,2 εκατ. γεν (38.612 ευρώ), ωστόσο το μεγαλύτερο ζήτημα είναι η διαθεσιμότητα. Μόλις 100 LBX Morizo RR Bespoke Build θα κυκλοφορήσουν, μέσω κλήρωσης μάλιστα.