«Κουμπώνει» το 8άρι αυτόματο στο GR Corolla

Ζήτημα χρόνου ήταν, από τη στιγμή που το 8άρι αυτόματο κιβώτιο μπήκε στο GR Yaris, να έβρισκε το δρόμο για τη μετάδοση και του GR Corolla. Η Toyota, μέσες-άκρες, επιβεβαιώνει το γεγονός, προετοιμάζοντας το έδαφος για ακόμα πιο καταιγιστικές επιδόσεις από το κορυφαίο της hot hatch.

Το GR Corolla Forum «αλίευσε» έγγραφα που δείχνουν ότι το αυτόματο GR Corolla είναι έτοιμο για τις αντιπροσωπείες, με τους ντίλερ να ενημερώνονται για στοιχεία εξοπλισμού και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκίνητου. Σε αυτά τα έγγραφα, φαίνεται πως η ιπποδύναμη του 1.600άρη τρικύλινδρου τούρμπο παραμένει στα 300 άλογα (-4 ίπποι στην Αμερική, σε σχέση με την Ιαπωνία), αλλά η ροπή παίρνει τα πάνω της. Συγκεκριμένα σταθεροποιείται στα επίπεδα του Morizo, που διαθέτει 400 Nm αντί των 370 Nm του κανονικού GR Corolla. Οπότε βάσει του πόσο ταχύτερο είναι το αυτόματο GR Yaris από το χειροκίνητο, περιμένουμε σημαντική βελτίωση στην επιτάχυνση και του GR Corolla – χώρια που θα αποφεύγονται και καταστροφές στις αλλαγές ταχύτητας.

Όσον αφορά την εμπορικότητα της επερχόμενης έκδοσης, είναι χαρακτηριστικό πως στις Η.Π.Α. ούτε τα μισά GR86 που πωλήθηκαν πέρσι, δεν έφεραν μηχανική μετάδοση. Το 48% των ταξινομήσεων αφορούσε αυτοκίνητα με πεντάλ συμπλέκτη, αφήνοντας στην πλειοψηφία το 6άρι αυτόματο. Από τη στιγμή που το 8άρι αυτόματο στο GR Yaris είναι πιο σύγχρονο, γρήγορο, αποτελεσματικό και ταιριαστό με τον χαρακτήρα του μοντέλου, καταλαβαίνουμε ότι πανεύκολα μπορεί κάποιος να μαγευτεί από τις χάρες του. Κι αν το κάνει με το GR Yaris, εξίσου άνετα μπορεί να προκύψει ενδιαφέρον για το GR Corolla. Ίδιο σύνολο κινητήρα-μετάδοσης διαθέτουν εξάλλου, οπότε δεν θα είναι δύσκολο να προσαρμοστεί το αυτόματο σασμάν.

Get it on Google Play Download on the App Store