Θα χρειαστεί κάποιος καιρός για να συνηθίσουμε το «KG Mobility» ως νέο όνομα της SsangYong, οπότε αναφερόμαστε στο νέο Actyon με την ονομασία που μάθαμε τα αυτοκίνητα της κορεατικής εταιρίας. Άλλο τόσο, για να μην πούμε περισσότερο, θα μας πάρει να αφομοιώσουμε την τεράστια αλλαγή του μοντέλου, σε σχέση με το Actyon που γνωρίζουμε στη χώρα μας.
Αφού ξεπεράσουμε το σοκ, ας εμβαθύνουμε στο ολοκαίνουργιο Actyon. Οι διαστάσεις είναι ξεκάθαρα μεγαλύτερες από τα τυπικά C-SUV, με το μήκος να φτάνει τα 4.740 χλστ., το πλάτος τα 1.920 χλστ., το ύψος τα 1.680 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.680 χλστ. Οι σχεδιαστικές επιρροές από το Torres EVX είναι έκδηλες, όπως και εκείνες από Land Rover που επηρεάζουν αμφότερα τα μοντέλα της KGM. Το νέο Actyon θυμίζει Evoque μπροστά και Discovery πίσω, σε ένα από τα πιο δυναμικά σχήματα που απαντώνται σήμερα σε SUV. H φωτιζόμενη μάσκα και η ασυνήθιστα μεγάλη πίσω κολώνα χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό, ενώ το ίδιο ισχύει για το χρυσαφί χρώμα και τις πανέμορφες ζάντες των 20 ιντσών.
Εικόνα από Torres και στο εσωτερικό, με τις διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών να καλύπτουν το ταμπλό, μαζί με επενδύσεις ξύλου και αλουμινίου, ενώ δεν λείπουν ούτε τα δερμάτινα καθίσματα. Τα κορυφαίας ποιότητας υλικά (βάσει λεγομένων της KGM) και τα αντίστοιχα επίπεδα χώρων (ειδικά για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω), όπως φανερώνουν τα 668 λίτρα του πορτμπαγκάζ που γίνονται 1.568 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Οδηγός το Torres είναι και στα μηχανικά μέρη, όπου συναντάμε έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης 170 ίππων και 280 Nm, σε συνεργασία αποκλειστικά με αυτόματο 6άρι κιβώτιο και κίνηση είτε στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς (δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις). Ηλεκτρική έκδοση προς το παρόν δεν διατίθεται, αλλά είναι σίγουρο πως στο μέλλον θα προστεθεί στη γκάμα. Μέχρι τότε, οι υποψήφιοι αγοραστές στην Κορέα μπορούν να επιλέξουν το Actyon της αρεσκείας τους, σε τιμές από 33,95 ως 36,49 εκατ. γουόν (μόλις 22.454-24.156 ευρώ).