Η G-Class κρατά ψηλά την εκτός δρόμου σημαία της Mercedes εδώ και 45 χρόνια, με λίγες αλλαγές και αναβαθμίσεις στην πάροδο των ετών. Φέτος λαμβάνει μια από τις κυριότερες, αποκτώντας υβριδικά -έστω ήπια- μοτέρ και διατηρώντας τον V8 στην κορυφή της γκάμας, εν αναμονή της επερχόμενης ηλεκτρικής EQG.
Οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις πρακτικά είναι ανεπαίσθητες, περιοριζόμενες σε κάποια νέα χρώματα (όπως το Manufaktur Hyper Blue Magno στη G63), διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες (6 συνολικά, από 20 έως 22 ίντσες), τους στάνταρ προβολείς LED και τους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Ακόμα λιγότερες οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου η ενιαία διάταξη των δυο οθονών 12,3 ιντσών συνεχίζει να δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό. Τα νέα, ωστόσο, αφορούν στο τι μπορεί να απεικονίσει η κάθε μία, ιδίως όταν η νέα G-Class βγαίνει εκτός δρόμου.
Η Mercedes δημιούργησε τη λειτουργία Off-Road Cockpit στο σύστημα πολυμέσων MBUX, μέσω της οποίας εμφανίζει στοιχεία όπως η θέση του οχήματος, το υψόμετρο, η γωνία διεύθυνσης και η θερμοκρασία. Αναλόγως ρυθμίζεται και ο πίνακας οργάνων, επιτρέποντας στον οδηγό την προσαρμογή των παρεχόμενων πληροφοριών. Νέα είναι και η λειτουργία «Transparent Hood» (διάφανο καπό), που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει «μέσα» από το εμπρός μέρος χάρη στην κάμερα 360 μοιρών στην οροφή, η οποία επιβλέπει και καταγράφει τα πάντα στην οροφή. την κάμερα οροφής 360 μοιρών.
Μιλώντας για εκτός δρόμου καταστάσεις και G-Class, δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από κορυφαία χαρακτηριστικά. Οι γωνίες των 30 και 31 μοιρών για προσέγγιση/αναχώρηση αντίστοιχα μιλούν από μόνες τους, όπως και τα τρία μπλοκέ διαφορικά, το βοηθητικό κιβώτιο και τα πάνω από 24 εκατοστά απόστασης από το έδαφος (241 χλστ.). Το ανανεωμένο 9άρι αυτόματο διαθέτει πιο «απλωμένη» κλιμάκωση, ενώ εξυπακούεται πως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης (με κατανομή 40-60 εμπρός-πίσω στη default ρύθμιση) είναι στάνταρ. Κι όλα αυτά πριν καν περιληφθεί το AMG Offroad Package Pro, που προσφέρει ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και ενεργά αμορτισέρ AMG Active Ride Control.
Στους κινητήρες τώρα, έχουμε σημαντικές προσθαφαιρέσεις. Η G500 εγκαταλείπει τον 4.0 V8 twinturbo για χάρη του 3.0λιτρου διτούρμπινου straight six, ο οποίος συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. H απόδοση ανέρχεται σε 450 ίππους και 560 Nm, σηματοδοτώντας αύξηση 29 ίππων σε σχέση με τον V8 (αλλά και μείωση 50 Nm), την ώρα που ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια στη μίζα (Motor Start Generator-MSG) προσθέτει 20 άλογα και 200 Nm. Ευτυχώς η κορυφή της γκάμας δεν απαρνείται τους 8 κυλίνδρους, με τη G63 να διατηρεί τον 4.0λιτρο twinturbo των 585 ίππων και 850 Nm, πάντα σε συνδυασμό με mild hybrid σύστημα. Παρά τα 2.640 κιλά και την αεροδυναμική μονοκατοικίας, η ήπια υβριδική G63 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,3 δλ. (-0,2δλ. σε σχέση με πριν) και φτάνει ως τα 240 χλμ./ώρα, όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά (με το πακέτο AMG Performance).