Mercedes G63 AMG 6×6 έφτασε ασύλληπτο ποσό

Πολύ πριν Mercedes και AMG έρθουν «εις σάρκα μίαν», χρόνια πρότερα των υβριδικών τετρακύλινδρων (βλέπε τελευταία C 63) και εξακύλινδρων (επερχόμενη E 63), οι μάστορες του Affalterbach έφτιαχναν παρανοϊκές κατασκευές, όπως εξάτροχες G-Class. Η G63 6×6 πρόκειται για το πλέον ασύλληπτο κατασκεύασμα, που έχει φορέσει το «αστέρι» στη μάσκα.

Η αρχική πηγή ήταν ένα στρατιωτικό όχημα για τις ένοπλες δυνάμεις της Αυστραλίας, πριν 10 χρόνια. Δεν άργησε να πάρει το δρόμο για την παραγωγή, όμως, όταν άρχισαν να έρχονται αιτήματα από ευκατάστατους πελάτες (κυρίως από Σαουδική Αραβία) περί ανάλογης έκδοσης. Οι απαιτήσεις (και οι παχυλές προκαταβολές) εισακούσθησαν, και το αποτέλεσμα να ήταν μια μεταλλαγμένη G63 με 6 τροχούς, εκφοβιστικό παρουσιαστικό, ασύλληπτες εκτός δρόμου δυνατότητες και καρότσα! Το κτηνώδες και τριαξονικό off roader απείχε 46 ολόκληρα εκατοστά από το έδαφος, έφτανε τα 5.875 χλστ. σε μήκος, ξεπερνούσε τα 2 μέτρα σε πλάτος και ύψος (2.110 και 2.210 χλστ. αντίστοιχα), ενώ μπορούσε να περάσει από νερά με ύψος έως 1 μέτρου! Τα πάντα, πάντως, υστερούσαν μπροστά στο βάρος.

Τέσσερις χιλιάδες εκατόν πέντε κιλά (4.105 για ευκολία ανάγνωσης). Τόσο ζύγιζε ο υπέρβαρος γίγαντας, απαιτώντας έναν twinturbo V8 5.5 λίτρων με 544 άλογα και 760 Nm ροπής προκειμένου να κινηθεί. Βασικά όχι απλά κινούταν, αλλά επιτάχυνε στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,8 δλ. και έφτανε μέχρι τα 161 χλμ./ώρα, όπου περιοριζόταν ηλεκτρονικά! Η ισχύς πέρναγε σε όλους τους τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου AMG Speedsfhit 7G-Tronic, με το 30% αυτών στους μπροστινούς τροχούς, το 40% στον μεσαίο άξονα και το υπόλοιπο πίσω. Πέντε διαφορικά φρόντιζαν για την κατανομή της, ελεγχόμενα από τον οδηγό μέσω 3 διακοπτών στην κεντρική κονσόλα.

Η Mercedes διατήρησε αυτό το μεγαθήριο στην παραγωγή για 2 χρόνια (2013-2015), ωστόσο ποτέ δεν γνωστοποιήθηκε πόσες ακριβώς G63 6×6 βγήκαν από το εργοστάσιο της Magna Steyr, στην Αυστρία. Κάπου στις 100 υπολογίζεται ότι συναρμολογήθηκαν, με τις περισσότερες να πηγαίνουν στις αγορές της Μέσης Ανατολής. Εκεί πρωτοπήγε η συγκεκριμένη (στο Άμπου Ντάμπι συγκεκριμένα), για να καταλήξει τελικά στην Καλιφόρνια – από όπου και πωλήθηκε για 803.633 δολάρια!

Get it on Google Play Download on the App Store