Η Maserati παρουσίασε την αγωνιστική εκδοχή της MC20, η οποία δεν παραλείπει να προσφέρει ανέσεις στον οδηγό της περιλαμβάνοντας στο στάνταρ εξοπλισμό το air condition! Φυσικά σκοπός της MC20 GT2 δεν είναι άλλος από την κατάκτηση νικών, σε κάθε μορφής αγώνα αντοχής.
Η πιο σκληροπυρηνική και πισταδόρικη Maserati προφανώς ξεχωρίζει με μια ματιά, χάρις στην τεράστια αεροτομή και το ευμέγεθες splitter εμπρός, μαζί με τους αεραγωγούς στο καπό. Ο συνδυασμός του Blu Infinito αμαξώματος και του μαύρου πάνω μέρους στην καμπίνα δημιουργεί μια ιδανική διχρωμία, που εντείνεται από τις επίσης σκοτεινές αποχρώσεις του αεροδυναμικού πακέτου και των 18άρηδων τροχών. Πίσω οι απολήξεις της νέας εξάτμισης τοποθετούνται ψηλότερα, ενώ στο νέο κάλυμμα του κινητήρα δεσπόζει η «Τρίαινα».
Στο εσωτερικό συναντάμε δεκάδες διακόπτες τόσο στο ταμπλό όσο και στο αεροπορικού τύπου τιμόνι, συνοδεία αγωνιστικού carbon μπάκετ. Η καμπίνα μπορεί να είναι απογυμνωμένη από επενδύσεις και εξοπλισμό, ωστόσο η MC20 GT2 προσφέρεται με στάνταρ κλιματισμό προκειμένου να κάνει ευκολότερη τη ζωή του οδηγού, κατά τη διάρκεια των πολύωρων γυρολογιών στους αγώνες αντοχής. Όποιος θέλει βέβαια την παραγγείλει χωρίς αυτό, για να μειώσει το βάρος. Την ίδια στιγμή, στα έξτρα περιλαμβάνονται και κάθισμα συνοδηγού, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας! Τα δυο τελευταία αφορούν όσους υποψήφιους αγοραστές επιθυμούν να χρησιμοποιούν την MC20 GT2 ως track day car, όχι να την κατεβάζουν κανονικά σε επίσημους αγώνες.
Καρδιά της GT2 παραμένει ο 3.0 V6 twinturbo Nettuno της κανονικής MC20, με την απόδοση να παραμένει στα 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και τα 730 Nm από τις 3.000 σ.α.λ. Εδώ όμως δεν συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά με αγωνιστικών προδιαγραφών 6άρι σειριακό και σε συνδυασμό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.
Η MC20 GT2 θα κάνει επιλεκτικές εμφανίσεις τη φετινή χρονιά, πριν εμπλακεί πλήρως σε ολόκληρο το καλεντάρι του Fanatec GT European Series την επόμενη χρονιά.